22.08.2021
3937

4 складових опису продукту, який принесе вам прибуток


Зробити покупку онлайн — це вже частина нашого повсякденного життя. У світовому ж масштабі статистика просто неймовірна! За прогнозами в 2021 році обсяги Інтернет-продажів досягнуть $ 4,8 більйона. 

Яким має бути опис продукту, щоб він викликав інтерес і бажання придбати? Розкриємо 4 простих секрети.


Збільшення популярності онлайн продажів, жорстка конкуренція ставить перед власниками e-commerce бізнесу нові виклики. Втриматися на теренах онлайн бізнесу сьогодні — це достатньо складне завдання. 

Чому? 

Занадто багато чинників впливає на ваш успіх.


Дайте собі відповіді на питання:

  • Як добре потенційні клієнти знайомі з вашим брендом?
  • Чи вдалося вам закріпитися в ТОП видачі пошукової системи Google?
  • Наскільки швидкий і зручний спосіб покупок ви пропонуєте?
  • Як часто покупці кидають кошики, так і не оплативши очікувану суму?


І ще багато інших моментів…


Уявіть, що потенційний покупець зайшов на ваш сайт, шукає ідеальний продукт, щоб задовільними свою потребу… Що спонукає його натиснути кнопку «Додати до кошику»? 

Переконливий опис продукту. 

Тому опис продукту — найбільш важливий елемент контенту для онлайн-магазинів, який відповідає за конверсію.

В складанні опису продукту найголовніше пам’ятати, що над усім — клієнт.

Давайте розберемося, як створити опис продукту, який не залишить читача байдужим? Ми дізнаємося, як використовувати цей маркетинговий інструмент для розвитку вашого онлайн бізнесу.



Якщо у вас є свій бізнес, грамотно написаний, захоплюючий опис продукту обслужить вашого онлайн клієнта на вищому рівні. Привабливий опис продукту — це найкращий спосіб донести до розуму і серця потенційного клієнта всі переваги й можливості вашого продукту.


81% споживачів перед купівлею товару в магазині за рогом зазвичай досліджують його онлайн. І у вас всього 3-5 секунд, щоб переконати їх, що у вас його придбати набагато вигідніше. Грамотно складений опис продукту збільшує ваші шанси.


Що робити?

Поставте клієнта на ПЕРШЕ місце Пам’ятайте, бізнесі крила ваших клієнтів — це ваші крила.



Змістовний і захоплюючий опис продукту на сайті виконує ту ж роль, що і менеджер з продажів, який обслуговує відвідувача магазину. Це найкраща можливість передати серце і душу досвіду роботи «в реалі» онлайн покупцям. 

Все, що вам потрібно — ставити клієнта на ПЕРШЕ місце.


4 складових опису продукту, який принесе вам прибуток


1. Перетворіть характеристики в переваги  


Клієнти купляють переваги, цінність, а не характеристики. Перетворення унікальних характеристик в переваги — це супер-зброя для того, щоб викликати інтерес клієнта до продукту.


Що таке характеристики та переваги?

Подумайте, що є найбільш цінне в вашому продукті, і що відрізняє його від аналогів у конкурентів. Це може бути безпечна конструкція, природні матеріали, різні «фішки», про які хтось давно мріє. Мова йде про характеристики.

Тепер подумайте, як ці речі можуть бути корисними для вашого покупця. Що безпечна конструкція може значити для родини з маленькими дітьми? Як природні матеріали вплинуть на відчуття споживача? Які емоції викличуть довгоочікувані «фішки»? Це переваги.


Перед тим, як розпочати опис характеристик та переваг, задайте собі наступні питання:

  • Хто ваша цільова аудиторія
  • Які основні потреби вашого потенційного покупця? Які його больові точки?
  • Які з цих потреб може задовільними ваш продукт?


Не розраховуйте на те, що відвідувач сайту автоматично побачить переваги в характеристиках продукту, які ви перерахували. Розкажіть їм в доступній та привабливій формі!



2. Працюйте з болями цільової аудиторії


Кажуть, що люди готові витрачати свої гроші на 2 речі: щоб зменшити біль і збільшити відчуття щастя.

Розуміння болів (анг. «pain points») і проблем потенційних клієнтів, пошук способів їх вирішення з допомогою свого продукту — це ключовий компонент маркетингу та бізнесу в цілому. 


Отже, найперше, визначте болі вашої цільової аудиторії. Запитайте своїх клієнтів, чому вони купили продукт, або чого продовжують купувати. Задавайте питання, щоб визначити звичайні проблеми споживачів, з якими вони зустрічаються кожного дня. 

Отримавши результати опитування, сформулюйте, як ваш продукт може вирішити проблеми покупця. Чим кращий спосіб вирішення, тим швидше клієнт заплатить.


3. Просвітіть свого покупця


На сторінці продукту одним з перших ваших завдань є просвітити свого потенційного клієнта. Акуратно, ненав’язливо. Напишіть детальний, інформативний текст, який допоможе вашому покупцю прийняти рішення розумної покупки (анг. «smart purchase decision»).


Як говорив Кріс Броган, американський письменник, журналіст, консультант по маркетингу, «Подумайте про стежки, які проведуть когось через досвід з вашим продуктом чи послугою і знайдіть шляхи, що дадуть цій особі відчути себе розумною».


Жоден потенційний клієнт не захоче бути пасивним та німим в процесі покупки. Якщо ваш контент-маркетинг спрямований на те, щоб ви відчували себе розумнішим, це не буде резонувати з аудиторією, і ви втратите клієнтів.


Нехай відвідувач вашого сайту відчує щастя в цьому процесі від того, що він приймає правильне розумне рішення самостійно.



4. Розкажіть історію


Хто не любить хорошу історію? Розповіді на ніч, про кохання, про успіх… Розказування історій роблять нас людьми. Крім того, це могутній маркетинговий інструмент. Особливо для опису продукту.


Як розказати історію про продукт? Кілька ідей:

  • Яка історія змогла б задіяти уяву покупця? Яку роль в цій історії може відіграти ваш продукт?
  • Які основні фізичні та психологічні потреби споживача задовольняє ваш продукт? Які з них можна використати в історії?


Люди люблять бути частиною історій. Ваші клієнтами можуть стати персонажами історій вашого бренду. Це створює міцний емоційний зв'язок між вами! 

Залучайте свою цільову аудиторію в цілий цикл історій, послідовно показуючи їм, що вам не байдуже.


Підсумок


Найголовніше, що ви повинні запам’ятати: ваш опис продукту повинен служити вашим потенційним покупцям. Зустрічайтеся з клієнтами там, де вони бувають, постарайтеся зрозуміти їхні болі й потреби. В тексті про продукт дайте детальну інформацію, яка допоможе читачу прийняти розумне, усвідомлене рішення про покупку.

Розкажіть їм історію, яка допоможе їм уявити, як ваш продукт може поліпшити їхнє життя. Викличте в них добру посмішку. 

Високих вам конверсій!

___________________________________________

АвторSvitlana Domanchukкопірайтер, засновниця інтернет-ресурсу "Життя після АТО"



Опубліковано в категоріях: НОВИНИ | Секрети бізнесу

Позначки: секрети маркетингу | бізнес з нуля

На цю ж тему

24.08.2021 10 кроків до написання якісного тексту для сайту

24.08.2021 17 причин, чому ваш лендінг не продає

24.08.2021 3 причини, чому вашому бізнесу потрібен сторітелінг

23.08.2021 10 кроків для створення Tone of Voice (голосу бренду)

23.08.2021 Як підвищити ефективність тексту для сайту? 3 перевірених способи

Ми в мережі Facebook

Пошук

Додати інформацію

Якщо ви володієте інформацією, яка буде корисною для учасників АТО та їхніх сімей, ми можемо її розмістити на сайті.
Для цього заповніть, будь ласка, форму.