22.08.2021
2025

10 видів Social proof, які збільшать ваші продажі



Люди більш охочі купляти продукт, якщо бачать, що це вже хтось робив. Які види соціального доказу ви можете використовувати й чому? 

Якщо ви хочете створити довіру до вашого сайту, email-кампанії, продукту, ви повинні показати, що люди вже мали з ними справу.


Конверсія росте з появою довіри до компанії. Споживач хоче бути впевнений, що в кінцевому результаті він отримає якісний продукт і вирішення своєї проблеми.

Термін «соціальний доказ» вперше використав Роберт Чалдіні в 1984 році. За його визначенням, «Соціальний доказ (Social proof) — це тенденція вважати дію більш прийнятною, якщо інші так чинять».


Social proof — найбільш впливовий фактор в прийнятті рішення про покупку. 

Це:

  • психологічний тригер, який веде людей до покупки без раціонального усвідомлення;
  • упередження, яке змушує нас думати, що, якщо люди так говорять, значить це правда;
  • автоматична психологічна відповідь, про яку ми можемо знати, але не можемо уникнути її ефекту.

 

Роберт Чалдіні в своїй книзі  «Психологія впливу» писав: «Оскільки 95% людей по своїй природі є імітаторами й тільки 5% — ініціаторами, дії інших людей переконують покупців більше, ніж докази, які ми можемо їм запропонувати».



Яка користь від Social proof?


Маркетологи та копірайтери в один голос визнають силу соціального доказу. Social proof може зменшити страх і невпевненість потенційних клієнтів, укріпити позицію бренду як надійного і популярного.


Соціальний доказ може бути використаний у всіх частинах воронки продажів:

  • вершина воронки: показати потребу в продукті чи послузі;
  • середина воронки: допомогти вашій компанії виділитися серед конкурентів;
  • дно воронки: прибрати фінальний бар’єр чи питання, який утримує клієнта від покупки.


Згідно з дослідженням Nielsen, 92% людей охоче вірять рекомендаціям друзів і колег. І тільки 70% повірять незнайомим людям.



Види Social Proof


Соціальний доказ має різні форми та види. Кожен з них може бути використаний, щоб збільшити рівень конверсії й лояльності до бренду.

Деякі види прості; їх легко застосувати. Для інших — потрібно більше часу і зусиль. Вам необхідно вирішити, на яких сфокусуватися в першу чергу, а які запровадити пізніше. 


1. Число користувачів


Один з найпростіших способів створити соціальний доказ — показати, скільки людей вже використовують ваш продукт. 

До прикладу, Mailchimp, популярний email-інструмент, вказав на своєму сайті кількість користувачів їхнього сервісу:




2. «Зараз в тренді»


Більшість систем електронної комерції дозволяють сортувати список продуктів по ступеню популярності.

Створіть сторінку з продуктами, які є лідерами продажів. Якщо у вас в списку кілька варіантів окремих продуктів, нехай ваші потенційні покупці знають, який з них зараз в ТОПі продажів.

«Рекламні агенти люблять повідомляти нам, що продукт «надзвичайно швидко розкуповується». Не треба нас переконувати в тому, що продукт справді хороший. Достатньо лише показати, що так думає більшість».

— Роберт Чалдіні, «Психологія впливу»



3. Ефект FOMO 


Як стверджують психологи, людям притаманний страх щось втратити, пропустити. Цей ефект назвали «FOMO» (від перших букв в англ. мові — Fear Of Missing Out)

Ви можете дати зрозуміти своїм потенційним клієнтам, що «вечірка» вже почалася, і вони можуть не встигнути.

Переконайтеся, що ви вказали причину, чому люди повинні зробити покупку просто зараз. Це може бути обмеження в часі або ліміт кількості продукту.


4. Пильний погляд


Social proof — це не завжди те, що ми робимо, а і на що звертаємо увагу. В залежності від сайту чи сторінки з закликом до дії, ви можете використати вид соціального доказу під назвою «пильний погляд». З його допомогою ви звертаєте увагу людей в бажаному напрямку.

Коли ви не знаєте, куди дивитися, ви повертаєте голову туди, куди дивиться ще хтось. І якщо вам не допомагають чиїсь очі, то можуть згодитися стрілки.


Отож, все просто: якщо ви хочете, щоб люди зробили певну дію на вашому сайті, дайте їм пару очей чи стрілку, щоб допомогти їм в цьому.

Невіл Медора з Appsumo використовує своє фото, на якому він пильно дивитися на форму підписки.



Поради:

  • Використовуйте знайоме обличчя. Фото когось, кого читачі знають. Картинка з фотостоків працювати не буде.
  • Збільшіть. Збільшене зображення візуально стимулює читача направити свою увагу в бажаному для нас напрямку.
  • Додайте стрілку. Стрілка повинна вказувати, на що сфокусуватися.
  • Не переборщіть. Кілька облич, які дивляться в різних напрямках, стрілки, які вказують в різні сторони — все це дезорієнтує читача.


5. Відгуки та цитати


Брати відгук у середньостатистичного користувача, який спробував переваги продукту, – також хороша практика.

«Поспілкуйтеся з тими, хто вже придбав ваш продукт. Постарайтеся розібратися, що вплинуло на їх рішення про покупку».

— Кір Боднар, HubSpot

Згідно з дослідженнями Visual Website Optimizer, використання відгуків збільшує конверсію на 34%.


Поради:

  • Вкажіть числа. Відгуки з числами показують, як ваш продукт допоміг людям просунутися.
  • Додайте зображення. Люди вважають відгуки з фото більш надійними.
  • Отримайте дозвіл. Запитати, чи можна використовувати ім’я клієнта у відгуках, — це ознака хорошого тону.




6. Рекомендації


Рекомендації друзів — це перше джерело довіри в рекламі. Люди будуть вірити своїм друзям більше, ніж експертам чи цілому ряду відгуків. І, звичайно, більше, ніж платній рекламі.

Один з очевидних способів отримати відгуки — попросити про них. Зазвичай мотивуючи чимось цікавим. Наприклад, «Приведи друга — отримай 3-й товар в подарунок».


Поради:

  • Персоналізуйте. Рекомендація друга чи достовірного джерела більш ефективна, ніж рекомендація випадкової людини.
  • Додайте цінності. Найкращий спосіб отримати рекомендацію — пообіцяти щось вартісне. Що ви можете запропонувати як подяку за рекомендацію?


7. Сертифікати


Сертифікати — ще один метод надати соціальний доказ потенційному клієнту. І неважливо, хто ви — бізнес, який надає послуги, чи фрілансер, який пройшов курси, щоб підтвердити свій авторитет.

Чим гучніше ім’я, тим краще. Ніхто не буде вражений сертифікатом невідомої компанії.



8. Case Studies


Сила Case studies в тому, що їх достатньо всього кілька, щоб озвучити потенційному клієнту велику кількість соціальних доказів і додати авторитету вашому сайту, компанії. Це хороший вибір для продажу комплексу чи дорогого продукту (послуги).

Case studies — вид огляду, який розповідає більш змістовну історію співпраці, ніж відгук, написаний самим клієнтом. Використовуючи фото, відео, інтерактивні елементи ви можете показати, як продукт чи послуга вашої компанії допомогла клієнту справитися з його проблемою, викликом.


Поради:

  • Більше глибини, ніж ширини. Ціль Case studies — розказати історію. Тому сфокусуйтеся на справді хорошій історії, а не намагайтеся розказати їх тони.
  • Дайте ідеї. Переконайтеся, що ваші Case studies показують кілька способів використання вашого продукту. Потенційний клієнт не завжди може їх собі уявляти, поки ви не покажете на прикладі.
  • Візуалізуйте. Оскільки це історія, підберіть до неї сильну ілюстрацію. Якщо у вас є зображення головного героя, використайте його.
  • Покажіть результат. Не просто говоріть «Це допоможе!». Дайте конкретні цифри. Наприклад, «Отримайте 2490 підписників» звучить більш переконливо, ніж «Збільшіть базу підписників».


9. FAQ. Відповіді на поширені питання


Соціальний доказ — це не тільки показати, що всі у захваті від вашого продукту. Ви повинні запевнити, що бренд несе відповідальність за те, наскільки продукт задовольняє потреби покупців. Є питання, які тривожать, — ми готові на них відповісти.

Визначіть питання, які найчастіше задають клієнти й розмістіть відповіді на своєму сайті. Таким чином ви будете «грати» на випередження.



10. Social proof із соцмереж


Опублікуйте, що люди говорять про ваш продукт (послугу) в соціальних мережах — Twitter, Facebook, Instagram та ін. 

Покажіть, скільки разів користувачі поділилися вашою інформацією. Це створить ефект доказу, що стаття заслуговує уваги.


На завершення


Соціальний доказ працює. Він завжди впливає на рівень продажів, довіри та авторитету компанії на ринку.

Вивчіть всі можливі види Social proof. Протестуйте, які з них найбільше підходять для роботи з вашою цільовою аудиторією.

Високих вам конверсій!

___________________________________________

АвторSvitlana Domanchukкопірайтер, засновниця інтернет-ресурсу "Життя після АТО"



Опубліковано в категоріях: НОВИНИ | Секрети бізнесу

Позначки: секрети маркетингу | бізнес з нуля

На цю ж тему

26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Робота на заводі

26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Будівництво

25.02.2022 Якщо не буде мобільного зв'язку

25.02.2022 Увага! Києво-Святошинський ЦСПР працює у звичайному режимі

22.02.2022 ВАКАНСІЯ для учасника АТО - Комірник

Ми в мережі Facebook

Пошук

Додати інформацію

Якщо ви володієте інформацією, яка буде корисною для учасників АТО та їхніх сімей, ми можемо її розмістити на сайті.
Для цього заповніть, будь ласка, форму.