27.05.2018
938

Принти «мілітарі» зі смаком – улюблене заняття молодого ветерана АТО з м. Ірпінь («Tac-Print»)

Фото: Максим Похила («Tac-Print»)

Кого малює наша уява, коли ми чуємо слово «ветеран»? Мабуть, дідуся, у якого всі груди в орденах і букет квітів в руках. Дуже незвично називати «ветераном» молодого хлопця, студента університету. На жаль, такі реалії сьогодення…

Коли розпочалася війна, він навчався у Київському національному лінгвістичному університеті і міг спокійно продовжувати навчання. Але не ця людина… 

Фото: Максим Похила

Максим Похила, мешканець м. Ірпінь (Київської обл.) своїм житттям довів, що для нього головне не слова, а справи. Як дорослий, справжній чоловік він пішов воювати, ставши у лави добровольчого батальйону «Азов». І вже в кінці липня 2014 року був на бойовому завданні в зоні АТО.

Скромний, небагатослівний, з чітко визначеними пріоритетами в житті. Повернувшись з АТО, крім того, що відновив навчання в університеті, встигає працювати і розвивати власну справу.

Зайнятися принтами на одежі Максима надихнув товариш, який працював в суміжній сфері. А сама тема «мілітарі» просто до душі. Подобається.

В березні 2018 року у Максима з’явилася сторінка в мережі fаcebook під назвою «Tac-Print». З того часу він активно займається розвитком власного бренду тактичного друку (одяг). Працює поки один. Все на ньому: розробка макету малюнку, SMM-маркетинг, оформлення та відправка замовлень.

Фото: Максим Похила («Tac-Print»)

«Мій стиль – «мілітарі» зі смаком, -  говорить хлопець, – оригінальний, ідентичний. Не просто знайшов трафарет, чужу картинку, а все сам – макет, текст. Сам придумую ідеї, чи надихаюся якимись мотивами з Інтернету. Одну задумку я розробляю, як мінімум, місяць, відточую всі деталі».

У ветеранів часто звучить фраза: «Я майже нічого не вкладав в рекламу. Побратими поширили. Я навіть не чекав такого ажіотажу». Ось вона – братерська єдність на «великій землі». Нам, тиловим, треба вчитися і вчитися цьому…

Товариші Максима поширили інформацію до спільноти власників зброї під назвою "Shotgun Ukraine". Вони і стали його першими і постійними замовниками.

Фото: Максим Похила («Tac-Print»)

Молодий ветеран планує розширяти свій бізнес. Крім футболок, в асоритименті скоро з’являться нові види одежі – кепки, шорти, реглани з індивідуальним принтом.

Хлопець зацікавлений наявністю зв`язків з текстильними фабриками, цехами, буде вдячний за поширення інформації.

Фото: Максим Похила

Зробіть РЕПОСТ, друзі!

При потребі - ЗАМОВЛЯЙТЕ принтований одяг в стилі "мілітарі зі смаком"!

Ця молода людина захищала нас нарівні з дорослими чоловіками. Хоча… Не у віці справа…

Справа у зрілості і в наявності Людини в людині.


КОНТАКТИ:

Максим Похила - https://www.facebook.com/kiba.maks

ел. пошта: mpohila@gmail.com

Сторінка в мережі фейсбук - https://www.facebook.com/TacticalPrint/

***

Автор статті: Світлана Доманчук, 

засновник Інтернет-ресурсу "Життя після АТО", блогер, копірайтер

Джерело: Життя після АТО

___________________________________________

*При копіюванні матеріалів активне посилання на сайт обов’язкове.
Більше інформації - в групі "Життя після АТО (все для наших захисників)"

Слідкуйте за новинами на сторінці "AimWords. Копірайтинг"

Дякуємо нашим Воїнам за захист!
Бажаємо успіхів і всіляких гараздів!




Опубліковано в категоріях: НОВИНИ | Різне | Статті. Власна справа ветерана АТО

Позначки: адаптація після війни | робота | натхнення | AimWords

На цю ж тему

15.08.2018 Точка, в якій перетинаються війна і футбол

15.08.2018 Як ветеран АТО створив власну IT-компанію

15.08.2018 Квартирні афери: як шахраї "законно" відбирають квартири у учасників АТО

12.08.2018 "Вбий війну в собі, інакще вона вб'є тебе!" Капелан Дмитро Поворотний

12.08.2018 Психотерапія допомагатиме військовому, якщо для неї створені належні умови

Ми в мережі Facebook

Пошук

Додати інформацію

Якщо ви володієте інформацією, яка буде корисною для учасників АТО та їхніх сімей, ми можемо її розмістити на сайті.
Для цього заповніть, будь ласка, форму.

Допомогти проекту

Хочете допомогти проекту? На цій сторінці ви знайдете інформацію, як це зробити.