9.04.2021
219

Про копірайтинг кількома словами


Копірайтинг (від англійського слова «copywriting») – написання комерційного тексту.

Копірайтер пише текст «з нуля» за строго визначеним завданням. Він збирає інформацію, проводить невелике дослідження і викладає результат в формі структурованого тексту. Якщо порівнювати зі шкільною практикою, то цей процес схожий на написання твору.


👇 Чим відрізняються тексти, які пише копірайтер?

1. Унікальність структури

Основна частина тексту складається на основі власних досвіду, знань і роздумів. Автор може робити свої висновки, ознайомившись з іншими роботами, але структура тексту не повинна бути схожою на жодну іншу в Інтернеті.


2. Комерційна складова

Такі тексти «продають» продукт (послугу), роблять ваш бренд популярним. Тобто копірайтер повинен знати психологію покупця, щоб вчасно використати потрібні слова.


3. Цільова дія клієнта

В результаті прочитання ефективного тексту, створеного копірайтером, потенційний клієнт повинен проявити активність: підписатися на розсилку, зателефонувати в компанію, оформити покупку і т. д.

Якщо кнопки заклику до дії немає, то, вважайте, ви марно витратили гроші, заплачені копірайтеру, і місце на сайті.


Люди люблять спрощувати, і всіх, хто пише тексти на замовлення, називають копірайтерами. Але перераховані вище особливості допоможуть вам легко відрізнити власне копірайтинг.


❌ Не плутайте копірайтинг з копірайтом («copyright»), що означає авторське право. Вимова однакова, але це два різних поняття.

___________________________________________

Автор: Світлана Біланинецькопірайтер




Опубліковано в категоріях: НОВИНИ | Як просувати свій бізнес

Позначки: секрети бізнесу

Ми в мережі Facebook

Пошук

Додати інформацію

Якщо ви володієте інформацією, яка буде корисною для учасників АТО та їхніх сімей, ми можемо її розмістити на сайті.
Для цього заповніть, будь ласка, форму.