22.08.2021
862

10 способів зробити сторінку «Про нас» більш ефективною


Як багато сторінок «Про нас» справили на вас гарне враження? Дізнайтеся, як створити контент, який запам’ятається відвідувачу сайту і зробить його вашим постійним клієнтом.

Тож зробити так, щоб найбільш відвідувана сторінка сайту (портфоліо, блогу) була складена найкращим чином і працювала ефективно? 


Відвідуючи сторінку «Про нас» (чи «Про компанію»), потенційні клієнти, партнери вирішують, чи ви підходите для них, чи ні. Це найкраще місце для знайомства і конвертації. 

Спершу може здатися, що написати переконливий текст просто. Але контент для сторінки «Про нас» — це велика відповідальність. Ми з вами знаємо багато прикладів подібних текстів, які скоріше псують репутацію компанії, ніж укріплюють її.



Як змусити сторінку «Про нас» працювати на ваш бізнес з більшою силою?


Ми підкажемо 10 перевірених способів.


1. Знайте свою аудиторію


Добре вивчіть, до кого ви звертаєтесь. Розуміння потреб споживача – це ваша супер-сила.

Нехай ваше вступне слово, перша фраза будуть присвячені болям та проблемам вашої аудиторії. Це їм підтвердить, що, зайшовши на ваш сайт, вони потрапили саме туди, куди треба.

Розмовляйте зі своїм потенційним покупцем, як з другом. Доведіть, що з вашим продуктом він досягне своєї цілі.


2. Говоріть не тільки про себе


Захопившись описом своєї компанії, не забувайте, що читач з нетерпінням чекає, де почнеться та частина, яка стосується саме його. Вже так влаштована людська природа, що ми думаємо насамперед про себе.

Згадайте, для кого і для чого ви створюєте сторінку «Про нас». Як ви хочете, щоб почувався відвідувач, коли буде її читати?



3. Пишіть простою, розмовною мовою


Не ускладнюйте! Докладіть всіх зусиль, щоб контент сайту був доступним та дружнім. Чим простіше ви будете, тим краще.

Пишіть, як говорите.

Не відлякуйте потенційних клієнтів професійними термінами. Найголовніше — це викликати довіру у читачів і виділитися серед конкурентів.


4. Будьте лаконічними


Вам не потрібно розповідати про все. Не пишіть зайвого! Викиньте все сміття! Виберіть тільки найважливіші події з життя компанії.  Для онлайн-простору вживайте на 50 % слів менше, ніж би ви написали для друку. Ви будете здивовані, але це забере більше зусиль.

Зробіть речення та фрази короткими. В протилежному випадку ви ризикуєте втратити увагу аудиторії. А, значить, і прибуток.



5. Використовуйте факти, цифри


Замість того, щоб довго описувати, які ви хороші, краще підтвердіть це фактами. Це може бути кількість ваших вдало завершених проектів, отриманих нагород і т. д.


6. Розкажіть свою історію


Одні тільки факти не переконують. Розкажіть, як все почалося, чому ви почали займатися тим, чим займаєтеся.

Зробіть вебсайт вікном у ваш бізнес, а не стіною.

Розкажіть про свої цінності. Використайте сторітелінг, щоб повідомити, хто ви, і у що ви вірите. Це позитивно налаштує читача.



7. Надайте бренду людяності


Знайдіть той Tone of Voice (голос бренду), який буде добре помітний. Вас запам’ятають і будуть більше довіряти. 

Додайте фото засновника компанії, співробітників. Люди хочуть бачити, з ким вони мають справу. Ваше обличчя створить миттєвий зв’язок. 

Найголовніше, щоб ваші потенційні клієнти бачили, що за назвою компанії стоять звичайні люди. 


8. «Продайте» себе, додайте соціальний доказ


Люди зайшли на сторінку «Про нас», щоб дізнатися про вас якомога більше. Розкажіть їм! 

Найкращі ваші досягнення, атрибути, бренди, з якими ви працювали, - все це викличе довіру у ваших майбутніх клієнтів.

Соціальний доказ — частина успіху процесу продажу.


9. Заклик до дії (CTA)


Якщо відвідувач сайту дочитав текст сторінки до кінця, це багато про що свідчить. Він зацікавлений. І це момент, коли важливо не залишити вашого потенційного клієнта на самоті. Використайте кнопку заклику до дії (СТА).



Це може бути заклик підписатися на вас в соціальних мережах, підписатися на розсилку новин блогу і т. д.

Зробивши заклик до дії, ви берете ініціативу у власні руки.


10. Періодично обновляйте інформацію

Експерти радять обновляти інформацію на сторінці «Про нас» так часто, як це вам потрібно: якщо з’явилися якісь нові соціальні докази, змінилася життєва ситуація і т. д. Загалом 1-2 рази на рік.

Ретельно перевіряйте, чи працюють всі активні посилання, чи коректно вказано дані й факти.


На закінчення


Сторінка «Про нас» — ідеальний ресурс для просування вашого бренду.

Це один з найважливіших комерційних текстів, які доводиться писати копірайтеру для онлайн-простору. 

Щасти! :)

___________________________________________

АвторSvitlana Domanchukкопірайтер, засновниця інтернет-ресурсу "Життя після АТО"



Опубліковано в категоріях: НОВИНИ | Секрети бізнесу

Позначки: секрети маркетингу | бізнес з нуля

На цю ж тему

26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Робота на заводі

26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Будівництво

25.02.2022 Якщо не буде мобільного зв'язку

25.02.2022 Увага! Києво-Святошинський ЦСПР працює у звичайному режимі

22.02.2022 ВАКАНСІЯ для учасника АТО - Комірник

Ми в мережі Facebook

Пошук

Додати інформацію

Якщо ви володієте інформацією, яка буде корисною для учасників АТО та їхніх сімей, ми можемо її розмістити на сайті.
Для цього заповніть, будь ласка, форму.