23.08.2021
1143

Як підвищити ефективність тексту для сайту? 3 перевірених способи


Контент хорошого вебсайту направлений на потенційного клієнта. Як взаємодіяти з читачем, щоб перетворити його в адвоката вашого бренду?

Є, принаймні, 3 способи.


1. Говоріть про те, що є цінним для клієнта


  • Вивчіть, що потрібно клієнту (Voice of the Customer)


Коли мова йде про контент вебсайту, тон і стиль спілкування грають надзвичайно важливу роль. Крім відомого нам «голосу бренду" (Tone of Voice), маркетологи користуються ще одним ефективним інструментом — «голос споживача» (Voice of the Customer).


За визначенням Hubspot, «голос споживача» — це дослідницький метод, який використовують компанії, щоб визначити потреби й очікування клієнтів.


Тобто, ви збираєте все, що говорять клієнти про ваш бізнес, продукт (послугу), упаковку і формулюєте загальне уявлення про бренд з позиції покупця. Таким чином ви долаєте розрив (дірку) між очікуваннями клієнтів і реальним досвідом взаємодії з вашою компанією.


Ви будете продавати більше, якщо будете знати:

  • чого потребують клієнти;
  • як ми можемо допомогти споживачам;
  • що шукають наші потенційні клієнти;
  • які інтереси та поведінкові паттерни (шаблони, моделі дій) наших клієнтів. 


І що найцікавіше — з допомогою «голосу споживача» ви отримуєте опис потреб і очікувань клієнтів їхньою мовою. Як наслідок — ви можете показати відвідувачам сайту, що ви з ними «на одній хвилі», що ви розумієте їхні проблеми.

Voice of the Customer — один з найбільш переконливих шляхів досягнути потенційних клієнтів. Беріть на озброєння!



  • Використовуйте слова з певною ціллю


Кожне слово повинно мати ціль і нести цінність для сторінки сайту. Читач не приділяє великої уваги тому, що, на його думку, не несе йому користі.

Згідно з дослідженнями Якоба Нільсена, люди читають в середньому тільки 20% тексту сайту.


«Оскільки маловідомо, які саме слова прочитають відвідувачі сайту, ви не можете мати тільки кілька речень, які будуть переможцями. Вони всі повинні бути переможцями». 

— Ешлі Ворд

Завдання копірайтера — визначити користь продукту (послуги), і потім «упакувати» її в чіткі, короткі та переконливі слова. 

Де ж розмістити ці переконливі слова в тексті?


  • Важлива інформація — на початку


Люди заходять на ваш сайт з певною ціллю — отримати інформацію або виконати завдання. Якщо ви не підготуєте те, що вони шукають, то вони підуть на інший ресурс.

У нас не так багато часу, щоб втримати увагу читача. Як стверджують маркетологи, тривалість концентрації уваги дуже коротка — всього пару секунд. Більшість людей читають тільки верхню частину вебсторінки й не йдуть далі. Інша частина відвідувачів сайту можуть пробігтися очима від початку тексту до кінця. 


Тому слідуйте важливому правилу — розміщуйте найбільш важливу інформацію на початку. В копірайтингу цей принцип називають «Правилом перевернутої піраміди».


Як працювати з медіа. Як писати прес-анонс, прес-реліз


Правило перевернутої піраміди

Наприклад, вам потрібно створити текст про майбутню конференцію. Найбільш значуща інформація — опис теми, дата, місце проведення — повинна бути розміщена зверху сторінки. Нижче — деталі розпорядку події, відомості про спікерів. І внизу сторінки розміщуємо менш важливу інформацію — коротка історія проведення конференцій, організатори, спонсори.

Якщо у вас немає фокуса, розуміння центру повідомлення, ваш контент буде низькоякісним і безрезультатним.


Як можна бути впевненим, що ви вибрали саме ту інформацію, яка буде найбільш важливою для аудиторії? Для початку звіртеся з тим, наскільки вона співпадає з «больовими точками» клієнта (Pain Points).



2. Зрозумійте, коли й чому люди говорять «ТАК»


  • Вивчіть, як мислить клієнт


Всесвітньо відомі бренди використовують цілий ряд трюків копірайтингу, щоб підштовхнути відвідувача сайту до дії.


Головне — це зрозуміти хід думок клієнтів.


Деякі підказки:

  • Якщо важко прийняти рішення, ми схильні копіювати те, що говорять чи роблять інші.
  • Ми швидше надаємо перевагу продуктам (послугам), які можемо використовувати, щоб допомогти самим собі.
  • Ціна продукту (послуги) впливає на наше сприйняття його цінності.
  • Клієнти частіше довіряють компаніям, котрі ведуть діяльність, пов’язану з соціальною відповідальністю.


  • Використовуйте дієслова, а не прикметники


Сказати, що продукт «економить вам 500 грн в місяць», звучить більш переконливо, ніж сказати, що він «економний».

Дієслова говорять голосніше, ніж прикметники. 



3. Будьте зрозумілими для читача


Пам’ятайте, що ви пишете для цільової аудиторії, а не для своїх колег. Використання доступної мови допоможе вас бути зрозумілими й більш відкритими для потенційних клієнтів.


  • Розмовляйте з цільовою аудиторією її мовою


Коли ви створюєте контент сайту, дуже важливо говорити тією ж мовою, що і ваші клієнти. В протилежному випадку, ваше послання не досягне своєї цілі. Наприклад, якщо вони розуміють технічні терміни, то ви сміливо можете використовувати технічну мову. 


  • Будьте простішими


Перед тим, як публікувати текст для загального доступу в Інтернет, переконайтеся в тому, що інформація зрозуміла і для неспеціаліста в цій області.

В разі необхідності, доступно поясніть складні чи нішеві терміни. Також можна зробити гіперпосилання на інші статті, де читачі можуть дізнатися більше. Навіть якщо ваш текст будуть читати професори, пишіть так просто, як для школярів.


  • Будьте людянішими


Ми перестали писати, як люди, як особистості. І почали писати, як бездушні корпорації. Ми думаємо, що так ми звучимо більш професійно, але це тільки віддаляє нас від користувача.


«Зроби голос письма максимально людським. Наводь приклади і не публікуй матеріал, поки не зможеш донести ідею, якою хочеш поділитися».

— Скот Брінкер, редактор блогу Chief Marketing Technologist


  • Пишіть, ніби розмовляєте


Тексти вашого вебсайту повинні бути більш розмовного стилю, ніж формального.

Пишіть так, ніби ви бесідуєте з потенційним клієнтом «тет-а-тет».



Висновки


Якщо призначення вашого тексту — продати продукт (послугу), вивчення цільової аудиторії та стилю спілкування з нею вам життєво необхідне. Коли ви знаєте свою аудиторію, то все, що ви робите, буде резонувати з людьми, які мають безпосередній вплив на успіх вашого бізнесу.

Вибудовуйте комунікацію з потенційним клієнтом, використовуючи всі способи та інструменти.

Високих вам конверсій!

___________________________________________

АвторSvitlana Domanchukкопірайтер, засновниця інтернет-ресурсу "Життя після АТО"



Опубліковано в категоріях: НОВИНИ | Секрети бізнесу

Позначки: секрети маркетингу | бізнес з нуля

На цю ж тему

26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Робота на заводі

26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Будівництво

25.02.2022 Якщо не буде мобільного зв'язку

25.02.2022 Увага! Києво-Святошинський ЦСПР працює у звичайному режимі

22.02.2022 ВАКАНСІЯ для учасника АТО - Комірник

Ми в мережі Facebook

Пошук

Додати інформацію

Якщо ви володієте інформацією, яка буде корисною для учасників АТО та їхніх сімей, ми можемо її розмістити на сайті.
Для цього заповніть, будь ласка, форму.