24.08.2021
1835

17 причин, чому ваш лендінг не продає



Що може знижувати конверсію Landing Page, і як це виправити? На що треба звернути увагу, коли Landing Page не сприяє росту продажів.

Ваш лендінг не буде продавати, якщо...


Чому ваш лендінг не приносить прибутку?


Якщо трафік на Landing Page є, а продажі не ростуть, значить, з ним щось не так.

Нижче — чек-лист. Він допоможе вам звернути увагу на ті ключові моменти, які не дають конверсії вирости.


1. Незрозумілий, нецікавий офер (УТП)


Лендінг завжди присвячений упакуванню однієї конкретної пропозиції. Розмитий і неконкретний офер не дасть споживачу розуміння, що йому пропонують, чому це варте його уваги.

У вас повинен бути чіткий опис результату, який отримає клієнт. Наприклад, офер «З нашими масажами ви назавжди забудете про біль у спині» не говорить чітко про те, що клієнт отримає внаслідок покупки.


Не робіть хибних оферів. Можна вказати, що консультація безкоштовна, але не варто наголошувати на ній, як на унікальній торговій пропозиції.


Якщо ваша УТП нічим не відрізняється від пропозиції конкурентів, то шанси збільшити продажі мізерні. 



2. Непропрацьовані, неактуальні вигоди


Вигоди без конкретики — справжні вбивці лендінгів. Вигоди повинні бути релевантними й відповідати комерційній пропозиції та запитам споживачів.

Чітко поясніть читачам, чому вони повинні вибрати саме вас. Які переваги вашої пропозиції? Що споживач отримає в результаті? 


Якщо у вас є особлива перевага, ваша унікальність, то на ній варто зробити якісний акцент.


3. Неінформативний перший кран


Перший екран формує перше враження про вас. Якщо ваша картинка, слайдер не передають суть пропозиції, кнопка заклику до дії відсутня, у вас є всі шанси втратити потенційного клієнта вже в перші секунди його взаємодії з лендінгом.


4. Відсутній дескріптор


Дескріптор — це текстовий елемент на Landing Page, який зазвичай розміщують біля логотипу у верхньому куті. Важливо, щоб відвідувач помітив його в перші секунди перебування на сторінці.

Ціль дескріптора — одразу дати зрозуміти потенційному клієнту, куди він потрапив. Наприклад: «Меблі від виробника», «Банк для підприємців», «Юридична підтримка трудового права» і т. п.



5. Поганий аналіз цільової аудиторії. Відсутність сегментації


Ви не можете продавати для всіх. Якщо ви не зрозуміли, хто ваша цільова аудиторія, у вас немає портрета клієнта, ваш лендінг не потрапить в ціль. Звісно, детальний опис вашого ідеального споживача залишається за межами лендінгу.

В тексті цільової сторінки (особливо в заголовку) зверніться до своєї вузької аудиторії напряму. Наприклад, використавши слова «власники інтернет-магазинів», «жінки за 40» і т. д.


6. Невідповідність рекламного оголошення лендінгу


Відвідувач очікує, що зміст рекламного оголошення та лендінгу будуть збігатися. В протилежному випадку вони будуть спантеличені.

Дуже добре, якщо стиль тексту та візуальне оформлення також в унісон. Це свідчить про цілісність всієї рекламної кампанії та професійності виконавців.


7. Забагато товарів / послуг


Пам’ятайте, що для однієї Landing Page — один тип товарів чи послуг.

Також не варто продавати на лендінгах якийсь дуже складний продукт.



8. Відсутність цін


Якщо ваші ціни завищені, не намагайтеся чимось пояснити. Пояснення має сенс, якщо ціноутворення складне. 

Ніколи не ховайте ціни й не надійтеся, що користувач захоче про них дізнатися з допомогою телефонного дзвінка чи будь-якого додаткового зусилля.


9. Відгуки, які не викликають довіри


Відвідувач цільової сторінки повинен розуміти, що ви добропорядний продавець і в ході співпраці не обманете його. 

Для цього на лендінгу необхідно розмістити елементи, які викликають довіру. Наприклад, схему роботи, відгуки, листи подяки, кейси і т. п. В маркетингу це називають соціальними доказами.


Відгуки обов’язково повинні бути реальними й супроводжуватися оригінальною фотографією, скріном тексту. Добре працюють відгуки в короткому відеоформаті.


10. Складні або незрозумілі форми для заповнення


Переконайтеся в тому, що звернення через форму заявки на сайті не викликає ніяких складнощів у читачів. Старайтеся, щоб в ній було якомога менше пунктів для заповнення.

Додайте у форму підказки, які допоможуть користувачу нічого не сплутати.



11. Бажання миттєвих продажів


Краще працюють лендінги з так званим безкоштовним першим кроком, коли в обмін на контакти пропонують отримати лід-магніт (корисну для читача інформацію).


12. Неузгодженість подачі інформації


Якщо ви вирішили звертатися до відвідувача на «ти», витримуйте це звернення скрізь і не переходьте на «викання».

Так само, якщо ви говорите про себе в третій особі «Компанія «Стайл», дотримуйтеся цієї тактики до кінця лендінгу, не з’їжджаючи на «ми».

 

Неузгоджений текст складає враження непрофесійного підходу та проекту, створеного «на коліні».


13. Занадто великі списки, переліки


Занадто об’ємні переліки чого б то не було (навіть переваг) перевантажують читача й заважають йому здійснити цільову дію. Більше 7-10 пунктів в одному блоці вказувати не варто.


14. Зайві переходи на інші ресурси


Не слід відвертати увагу потенційного клієнта зайвими переходами на інші сторінки. В тому числі й на ваші акаунти у соцмережах. Якщо він перейде, то, цілком ймовірно, вже не повернеться, й форма заявки залишиться незаповненою.

Уникайте сторонніх клікабельних посилань. Навіть на офіційний канал в YouTube чи сайти компанії.


Завдання лендінгу — перетворити читача на клієнта, а не вести на сторонні ресурси.


Єдиним винятком може бути відгук, посилання на який відкривається в невеликому додатковому спливаючому вікні.



15. Сайт перевантажений та довго завантажується


Як стверджує Гугл, якщо сайт вантажиться довше 3 секунд, ви втрачаєте 53% мобільних відвідувачів.

Ваші потенційні клієнти занадто зайняті, щоб довго чекати. Вони не дійдуть навіть до перегляду першого екрану.


16. Відсутність контактної інформації


Крім номеру телефона, вкажіть адресу корпоративної пошти, адресу офісу.

Це одразу збільшить рівень довіри до вас.


17. Неопрацьовані питання цільової аудиторії


Додайте форму «Поставити запитання» і ретельно опрацюйте питання читачів.


Висновки


Кожен маленький недолік в лендінгу — це мінус конверсії.

Проводьте аудит лендінгів не тільки після запуску, але й через 2-3 місяці роботи на живому трафіку. Регулярно, занурюючись в аналітику та проводячи А/В-тестування.

Успішних вам лендінгів!

___________________________________________

АвторSvitlana Domanchukкопірайтер, засновниця інтернет-ресурсу "Життя після АТО"



Опубліковано в категоріях: НОВИНИ | Секрети бізнесу

Позначки: секрети маркетингу | бізнес з нуля

На цю ж тему

26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Робота на заводі

26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Будівництво

25.02.2022 Якщо не буде мобільного зв'язку

25.02.2022 Увага! Києво-Святошинський ЦСПР працює у звичайному режимі

22.02.2022 ВАКАНСІЯ для учасника АТО - Комірник

Ми в мережі Facebook

Пошук

Додати інформацію

Якщо ви володієте інформацією, яка буде корисною для учасників АТО та їхніх сімей, ми можемо її розмістити на сайті.
Для цього заповніть, будь ласка, форму.