24.08.2021
3216

10 кроків до написання якісного тексту для сайту



Веб-сайт представляє ваш бренд в Інтернеті цілодобово.

Яким його бачать читачі? Чи дає контент відповіді на їхні питання?


Світова мережа переповнений статтями, релевантними результатами пошуку на будь-який запит. Це, з однієї сторони, добре. Але виділитися серед такої конкуренції досить важко.

Ми радимо бізнесменам мати хоча б елементарне уявлення, якими повинні бути тексти на їхніх інтернет-ресурсах.


Якісний контент — найцінніший «співробітник». 

Чому?

За результатами опитування Salesforce / Pardot, довіра до контенту для споживачів в 3 рази важливіша, ніж довіра до реальних співробітників компанії. Якщо ж тексти написані погано, то лояльність до бренду, за словами 93% опитуваних, різко знижується.


Написати тексти для сайту, які продають, можна з легкістю. Всього 10 простих кроків — і ваш контент буде якісним.

Отже, коротко розкажемо про основні кроки до написання текстів для сайту, які продають.


Крок 1. Визначте цілі контенту сайту


Щоб сайт став вашим ефективним інструментом, треба сформулювати ціль контенту. До якого кінцевого результату ви плануєте прийти? Що ви хочете, щоб зробив читач, прочитавши текст?

Зосередження контенту на основній цілі допоможе вашому вебресурсу працювати на вас якнайкраще Звісно, ви можете мати кілька вторинних цілей, але основний фокус повинен бути один.



Що ще вам дає чітко визначена ціль контенту сайту? 

Ви зможете мінімізувати кількість сторінок, які ведуть читача до бажаної дії, і тим самим зменшити витрати його часу на сайті. А це вже величезний плюс. Ніхто не захоче довго переходити, щоб зрозуміти, де можна натиснути потрібну кнопку.


Слідуйте за визначеною ціллю контенту протягом всього його написання. Тримайте її перед собою. 


Бути цілеспрямованим непросто. Під час створення контенту це значить, що після кожного написаного абзацу ви перечитуєте його і запитуєте себе «Чи спонукає цей абзац продовжувати читати? Чи веде він до цільової дії?».

І, якщо потрібно, переписати його. Це цілий процес...


Крок 2. Дослідження цільової аудиторії


Дуже поширена помилка писати про те, що ви хочете сказати, а не про те, що хоче читати ваша аудиторія. Копірайтер може створити контент, який буде подобатися замовнику, але для потенційного клієнта він не буде мати жодної цінності. 

Перш ніж опублікувати будь-який текст, перевірте, що ви знаєте, на кого він націлений.

  • Який основний біль вашого читача?
  • Які ключові слова чи фрази він вводить, щоб знайти відповіді на свої питання в пошуковій системі?

І подумати про те, що для нього найважливіше.



Щоб потрапити у голови потенційних клієнтів, спочатку потрібно зрозуміти, хто вони. Треба пам’ятати, що це, насамперед, ЛЮДИ. Невеличке дослідження, складання портрету клієнта дасть вам інформацію про:

  • Рівень їх знань. Це дозволить вам говорити з ними їхньою мовою, не перевантажувати зайвими термінами, бути зрозумілим і доступним.
  • Їх інтереси. Знаючи, що цікаво читачам, ви будете розуміти, що додати до контенту, аби втримати їхню увагу.
  • Їхні запити. Відвідувача сайту цікавить, в першу чергу, він сам, його проблеми і болі. Не знайшовши відповіді на своє питання, він покине сторінку. Можливо, назавжди…


Якщо у вас, крім основної, є кілька цільових аудиторій, слід потурбуватися, щоб на сайті був контент, цікавий саме для них. Не зайвим буде створити тексти, які б приваблювали ваших потенційних співробітників, ділових партнерів, ЗМІ і т. д.


На початку роботи над контентом переконайтеся, що ви знаєте, для кого ви пишете.


«Пройтися у взутті» потенційного клієнта, вести з ним «розмову» ніби один на один — це те, що відрізняє обдарованого копірайтера. Хай вам поталанить знайти саме такого!



Крок 3. Аналіз сайтів конкурентів


Заходили на вебсайти конкурентів? Правильно. Це один із старих добрих способів зорієнтуватися на ринку і визначитися з власною стратегією. Порівняння свого сайту з іншими сайтами галузі дає загальну картину того, що відбувається у вашій ніші.


Ви отримуєте інформацію, яка допоможе написати влучний контент.


Чому так важливо проаналізувати сайти конкурентів? 

1. Ваші потенційні клієнти також їх відвідують. Ви знатимете, що вони там читають, і чого там немає.

2. Ви будете в курсі інновацій, нових підходів, які пропонують ваші опоненти. Тобто, йти в ногу з часом.

3. Дані конкурентів (трафік, зворотні посилання, ключові слова) дозволять вам оцінити свою власну ефективність, актуальність цілей.

4. Використайте сайти конкурентів, як натхнення до нових ідей, тем для блогу і т. д.


Крок 4. Визначте свою унікальну торгову пропозицію (УТП)


Як тільки ви проаналізували сайти конкурентів в своїй ніші, ви готові до того, щоб визначити УТП — унікальну торгову пропозицію. Якщо вдасться скласти УТП правильно, вона буде чудовим маркетинговим інструментом. Чим точніше ви це зробити, тим більш ефективними будуть ваші продажі.


Дуже вдалим прикладом унікальної торгової пропозиції є звернення Domino’s Pizza: «Ми доставимо замовлену вами піцу за 30 хв. А якщо вона буде холодною, ми віддамо її вам безкоштовно». Спокусливо, правда? І хоча через деякий час «безкоштовно» перетворилося на 3 долари, це вже не грало ніякої ролі.


Що ж відрізняє ваш продукт від продукту конкурентів? Подумайте, проаналізуйте і розкажіть про це всім, хто відвідає вас онлайн. Ваш сайт повинен відповісти на питання, чому і як ваш продукт (послуга) є цінністю для клієнта



Важливо підкреслити свою унікальність і тим самим відбудуватися від конкурентів. 

УТП повинна бути вплетена в контент сайту , як то кажуть, «червоною ниткою».


Крок 5. Знайдіть головне ключове слово


Перш ніж починаєте створювати контент сайту, визначте головне ключове слово. Воно повинно знаходиться в межах вашої конкурентної компетенції і широко використовуватися споживачами для запитів у пошуковій системі. Застосовуйте його природнім чином. Це відчувається. 

Сьогодні пошукові системи надзвичайно розумні. Використовувати всі можливі варіанти пошукового терміну є зайвим. Google одразу зрозуміє, про що йдеться.


Крок 6. Сплануйте, як контент поєднується на сайті


Заздалегідь продумайте, якими будуть сторінки сайту, і як вони працюватимуть разом. Для кожної визначте ціль й перехід на неї з інших сторінок.  

Контент для різного типу сторінок (головна сторінка, публікації для блогу, описи продуктів) створюється відповідно їх призначенню і способам відображення. Враховуйте їхню специфіку.


Крок 7. Напишіть контент для кожної сторінки


Збір інформації, ідей та ресурсів займає більшу частину часу при написанні текстів для сайту. Після цього важливого етапу ви можете створити перший проект веб-сторінки і безпосередньо почати писати.



На що треба звернути увагу при написанні текстів?


  • Використовуйте правильну мову. Важливо говорити мовою вашої цільової аудиторії. Контент для сайту в ідеалі повинен бути більш розмовним, ніж формальним. Найкращий спосіб написати текст, ніби у вас розмова з споживачем один на один. Пам’ятайте, що ваш контент не про вас, а про ваших поточних та потенційних клієнтів і про те, що ви можете зробити, щоб їм допомогти.


  • Застосовуйте «принцип перевернутої піраміди». Дайте найбільш важливу інформацію в на початку тексту, а не в кінці. Цей принцип ідеально підходить для контенту в Інтернет-просторі. Люди витрачають на статтю в середньому 37 секунд. Не дайте їм піти, поки вони не прочитають найголовнішого!


  • Пишіть лаконічно і чітко. Зробіть речення короткими і простими. Не бійтеся видалити ту частину, яка може здатися читачеві складною, непотрібною.


  • Використовуйте сильний заклик до дії в кінці тексту. Завжди «закривайте» свою розмову з потенційним клієнтом, щоб продати (взяти адресу електронної пошти і т. д.). Відвідувач сайту повинен чітко зрозуміти, яку дію ви від нього очікуєте, і чому він повинен це зробити.


  • Перевірте свій заголовок. Коли ви вже написали текст і добре пропрацювали тему, ви можете знайти кращий варіант заголовку.


Крок 8. Оптимізація сторінки. SEO


SEO — чудовий інструмент, який допоможе користувачам потрапити на ваш сайт. Коли створюєте контент для вебсторінок, використовуйте найкращі методи оптимізації, щоб визначити ключове слово для кожної з них.

Де слід використовувати ключові слова?

  • в доменному імені;
  • безпосередньо в текстах на сайті;
  • в назві сторінки (title);
  • в описі (description);
  • в заголовках (h1, h2, h3);
  • в описах зображень (alt);
  • meta-теги.


Добрим правилом є спочатку написати контент, а потім стратегічно розмістити ключові слова, де б вони звучали природньо.

Дуже корисно перевірити елементи SEO двічі. Навіть маючи досвід, ви можете щось пропустити або помилитися.



SEO-оптимізація, звісно, важлива. Але не дайте їй перебрати на себе вашу контент-стратегію. Вживайте ключові слова, слідкуючи за їх щільністю. 1-2% — це ідеальна щільність. Достатньо натякнути пошуковим системам, про що йде мова і не перевантажувати текст штучним підтягуванням змісту до ключових слів. До того ж занадто велика щільність може негативно вплинути на ранжування сайту. 


Ваша головна увага повинна бути сконцентрована на вашій цільовій аудиторії (потенційних клієнтах). Дайте їй те, що вона хоче, — і вихід в ТОП забезпечений!


Крок 9. Вимірювання та відстежування продуктивності


Щоб контент відповідав актуальним потребам клієнтів, важливо постійно проводити оцінку його ефективності, відстежувати поведінку відвідувачів сайту. 

Проаналізуйте, які сторінки найбільш популярні, а які зовсім не отримують уваги. Визначте, скільки часу відвідувачі проводять на сайті (подумайте, чому). Це дасть вам можливість зробити свою контент-стратегію гнучкою і ефективною. Ви будете резонувати зі своєю аудиторією, створювати цінний контент, який актуальний на сьогодні.



Крок 10. Періодичне оновлення контенту


Сучасні пошукові системи люблять, щоб контент на сайті обновлювався, щоб складалося враження, що його нещодавно переглядали. Те ж саме можна сказати і про відвідувачів сайту. Вони вважають такі веб-ресурси більш надійними. Якщо потенційний клієнт зайшов на сайт і бачить застарілі матеріали, він може подумати, що компанія вже не працює.


Обновіть, наприклад, сторінку «Про нас». За певний час міняються і ваше сприйняття бізнесу, і його найважливіші представники. Дайте читачу найактуальнішу інформацію. Ефективним буде також обновити заголовки і підзаголовки. Перевірте, чи вони включають в себе релевантні (актуальні) ключові слова.


Замість висновку


Ваш вебсайт — це довгостроковий проект, який потребує постійної клопіткої роботи. Слідкуйте за новинами в сфері інтернет-маркетингу, практикуйте інновації і пам’ятайте, для кого це все. Окрім тексту, використовуйте аудіо-, відеоматеріали, інфографіку. 

Бажаю, щоб ваш сайт був цікавим і приносив високу конверсію!

___________________________________________

АвторSvitlana Domanchukкопірайтер, засновниця інтернет-ресурсу "Життя після АТО"



Опубліковано в категоріях: НОВИНИ | Секрети бізнесу

Позначки: секрети маркетингу | бізнес з нуля

На цю ж тему

26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Робота на заводі

26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Будівництво

25.02.2022 Якщо не буде мобільного зв'язку

25.02.2022 Увага! Києво-Святошинський ЦСПР працює у звичайному режимі

22.02.2022 ВАКАНСІЯ для учасника АТО - Комірник

Ми в мережі Facebook

Пошук

Додати інформацію

Якщо ви володієте інформацією, яка буде корисною для учасників АТО та їхніх сімей, ми можемо її розмістити на сайті.
Для цього заповніть, будь ласка, форму.