21.08.2021
840

Секрет успішного маркетингу: створюйте контент 'під аудиторію'


Сьогодні поширення неякісного контенту — це марна витрата вашого часу. І часу ваших читачів.

В чому ж секрет успішних текстів?


Часто можна почути наступні нарікання: «Я витратив два роки на свій блог і email-розсилки, а результату немає»…

Секрет створення успішного контенту, який залучає потенційних покупців (цільову аудиторію), - це справді знати ЩО вони хочуть.

Якщо ви знаєте бажання споживачів, то звільняєте себе від зайвої роботи «всліпу», намагання вгадати, потрапити «пальцем в небо».

Розуміння своєї цільової аудиторії — це основа.


Як же дізнатися, чого хоче клієнт?


1. Опитування та фокус групи


У вас є питання до покупців?

Задайте їх. Два найкращі способи для цього — це опитування і фокус групи. 


Опитування — простіший спосіб. Виділіть час, щоб подумати, які правильні питання ви хочете задати. 

Фокус групи — трішки складніший варіант, але також може дати гарні результати. Потрібні 6-10 представників вашої цільової аудиторії, які в процесі дискусії розкажуть вам про свою мотивацію до покупки та вподобання.



2. Дані та аналітика


Ви можете також дізнатися, що хоче ваша цільова аудиторія, проаналізувавши її дії. Використовуючи такі інструменти, як Moz, Google Adsence чи Site Improve (і подібні їм), ви копнете глибше і дізнаєтеся, як працює той чи інший вид вашого контенту.

Занотуйте собі, які типи, формати, стилі контенту мають більший ефект.


3. Контент конкурентів


Не обмежуйтеся тільки власним контентом. Продивіться також, які види контенту використовують ваші конкуренти. У вас та ж сама (чи подібна) цільова аудиторія. Використайте можливість зрозуміти, що працює у них.




4. Контент, створений клієнтами


Щоб справді дізнатися, чому надають перевагу ваші покупці, підписники, дозвольте їм створювати контент для вас. 

Наприклад, попросіть вашу аудиторію написати про свій досвід з вашим брендом. Це буде надзвичайно потужним соціальним доказом і інформацією, чого справді хочуть ваші клієнти.


5. Соціальні мережі


Соцмережі — чудове місце, щоб зрозуміти бажання цільової аудиторії. Подивіться, що ваші підписники поширюють, на що реагують. Ця інформація є мега корисною для розуміння, який контент створювати в майбутньому.


Неважливо, наскільки ви талановиті, який великий досвід маєте в сфері маркетингу. Ви досягнете більших результатів, якщо ПОЧУЄТЕ своїх клієнтів!

___________________________________________

АвторSvitlana Domanchukкопірайтер, засновниця інтернет-ресурсу "Життя після АТО"



Опубліковано в категоріях: НОВИНИ | Секрети бізнесу

Позначки: секрети маркетингу | бізнес з нуля

На цю ж тему

24.08.2021 10 кроків до написання якісного тексту для сайту

24.08.2021 17 причин, чому ваш лендінг не продає

24.08.2021 3 причини, чому вашому бізнесу потрібен сторітелінг

23.08.2021 10 кроків для створення Tone of Voice (голосу бренду)

23.08.2021 Як підвищити ефективність тексту для сайту? 3 перевірених способи

Ми в мережі Facebook

Пошук

Додати інформацію

Якщо ви володієте інформацією, яка буде корисною для учасників АТО та їхніх сімей, ми можемо її розмістити на сайті.
Для цього заповніть, будь ласка, форму.