21.08.2021
1638

Landing Page. Що це і в чому користь для бізнесу



Що робить Landing page частиною ефективної маркетингової стратегії? Чому цільові сторінки так легко перетворюють відвідувача сайту в покупця? Поговоримо про це.


Якими б не були галузь, ніша, аудиторія чи торгова пропозиція, найбажаніший результат роботи відділу маркетингу — це продажі.

Погодьтеся, що збільшення трафіку на сайт коштує величезних і дороговартісних зусиль. Очікується, що читач, ознайомившись з контентом сайту, зробить певну дію: підпишеться на розсилку, завантажить безкоштовну електронну книгу і т. п. Але і це не гарантує того, що він потрапить у воронку продажів і стане вашим клієнтом. Для цього бізнес навчився використовувати цільові сторінки (Landing page).


Завдяки численним інструментам, на сьогодні створити Landing page — це легко. Але що справді важко — це створити цільову сторінку, яка буде добре конвертувати.

Чому?

Тому що ви повинні взяти до уваги безліч нюансів: розміщення елементів сторінки, дизайн, зміст контенту і його ефект на читача.


Landing page з високим рівнем конверсії – це міцний фундамент успішного онлайн бізнесу. Конверсія середньої цільової сторінки – 2,35%. 25% сторінок, котрі знаходяться в ТОПі, конвертують 5,31% і вище.

Якщо ви добре вивчили свою цільову аудиторію, маєте хороший продукт, щоб вирішити її проблеми, знання анатомії Landing page дає вам шанс збільшити свій дохід.


 

Що таке Landing page?


Лендінг, сторінка для «приземлення» лідів, прийшов до нас із Заходу (як і все прогресивне в інтернет-маркетингу). З кожним роком популярність і актуальність цього маркетингового інструменту тільки росте.

Landing Page (лендінг, цільова сторінка) — це сайт з однієї сторінки без додаткових посилань і переходів, розроблений під конкретну комерційну пропозицію.

Основне завдання Landing Page — перетворити відвідувача сторінки на лояльного клієнта. Весь лендінг спрямований на те, щоб користувач зробив одну конкретну дію — підписався на розсилку, залишив заявку і т. д. Це окрема вебсторінка, на якій відвідувач може зробити одну певну дію. Це чудовий спосіб «закрити продажу». Landing page повинна бути відключена від навігації основного сайту.


Лендінг містить всю необхідну інформацію для того, щоб читач зміг прийняти рішення на користь товару чи послуги. Коли потенційний клієнт переходить з рекламного оголошення на цільову сторінку, він бачить саме те, що шукав.

Landing Page не вимагає багато контенту, але написанню тексту передує серйозне маркетингове дослідження, яке займає більшу частину часу роботи над лендінгом. Це аналіз продукту, цільової аудиторії та конкурентів.


Структура лендінгу складається із заголовку, підзаголовку, інформації про продукт, переваг (вигод), відгуків, форми заявки та кнопки заклику до дії. Система блокова. Це дуже зручно для того, щоб тестувати та коректувати окремі частини цільової сторінки.




Чому ж не отримувати трафік безпосередньо зі сторінки сайту? 


Головна причина в тому, що вебсайт зазвичай дає загальну інформацію. Він перевантажений деталями та посиланнями. Відвідувач може бути дезорієнтований багаточисленними навігаційними кнопками. Наприклад, замість того, щоб скачати демоверсію вашого продукту, він може захопитися відгуками, відвідати соцмережі. Ознайомитися і… покинути сайт (можливо, назавжди).

За статистикою, 68% підприємців в В2В активно використовують Landing page для генерації бази клієнтів. Але, на жаль (чи на щастя), 44% з них конвертують з головної сторінки сайту. А ми з вами вже дійшли до висновку, що це не зовсім ефективна стратегія.


Для потенційного клієнта важливі простота і ясність. Він хоче витратити мінімум часу, щоб отримати максимум інформації стосовно свого питання. Landing page — зручний спосіб зробити покупку без зайвих рухів і маневрів. Споживач буде вам вдячний за створення сторінки, яка сфокусована на одну ціль і дію.


З чого складається Landing page?


Головні елементи базової Landing page:




Які є види Landing page?


В маркетингу існують два основних види цільових сторінок:

  • перехідні сторінки (Click-through Landing Pages);
  • сторінки для захоплення лідів (Lead Generation Landing Pages).


Перехідні сторінки (Click-through Landing Pages) — це оптимізовані вебсторінки, які ведуть відвідувача по воронці продажу. З такого лендінгу потенційний клієнт переходить на сторінку продукту. Дуже часто цей вид цільових сторінок є частиною кампаній email-маркетингу.

Ви не можете створити перехідну цільову сторінку, наприклад, для кожного виду з товарів інтернет-магазину. Це буде складно. Але якщо у вас є якась подія чи акція, Click-through Landing Page буде дуже доречна.


Сторінки для захоплення лідів (Lead Generation Landing Page) допомагають вам зібрати інформацію про відвідувачів сайту. Імена та електронні адреси, які залишають споживачі в обмін на щось безкоштовне і корисне (лід-магніт), — це ваша клієнтська база, з якою ви будете контактувати в майбутньому. 


Що може стати лід-магнітом?

Ви можете запропонувати:

  • підписку на новини;
  • безкоштовну демоверсію вашого продукту;
  • електронну книгу (e-book);
  • вебінар;
  • шаблон;
  • пам’ятка;
  • чек-лист та ін.


Вам буде потрібно чимало зусиль, щоб зробити достойними уваги як цільову сторінку, так і лід-магніт. Люди зараз вводять свої особисті дані онлайн неохоче. Їм є з чого вибирати. 


Отже, Landing Page – це не домашня сторінка вебсайту, а окремий інструмент digital-маркетингу. На відміну від сайту, де є багато інформації та варіантів зробити дію, лендінг має тільки одну ціль: зібрати контактні дані чи конвертувати трафік в ліди. 

Landing Page веде споживача до певного продукту (послуги) і стимулює до дії.



Які можливості дає Landing Page?


1. Створити позитивне перше враження


Час, який проводить відвідувач на вашому вебресурсі, дуже обмежене. Тому перше враження має значення. Ціль Landing Page — привернути увагу цільової аудиторії, перетворити читача у вдячного клієнта.


2. Виправдати очікування клієнтів


Коли споживач переходить по вказаному вами посиланню на лендінг, то знаходить саме те, що ви обіцяли. Це хороший спосіб побудувати довірливі стосунки з клієнтами.


3. Досягти своєї цільової аудиторії


Цільові сторінки допомагають встановити контакт з клієнтами, утримувати їхній інтерес і увагу до бренду. Це допомагає споживачам зробити висновок, що вони потребують вашого продукту (послуги).


4. Сформувати довіру


Як стверджують психологи, люди швидше реагують на візуальні елементи, ніж на текст. Ілюстрації, графіка, відео, які знаходяться на Landing Page, переконують відвідувачів на емоційному рівні, дають їм певний позитивний користувацький досвід (Positive User Experience).


5. Збільшити рівень конверсії


Цільові сторінки збирають контакти потенційних клієнтів значно швидше й ефективніше, ніж, наприклад, сторінки блогу. Цей маркетинговий інструмент прискорює процес продажів і збільшує конверсію.

Причина в тому, що Landing Page має тільки одну ціль, а фокус блогу (чи головної сторінки сайту) розмитий.



6. Покращити пошукове ранжування


Книга Hubspot стверджує, що цільові сторінки покращують ранжування в пошукових системах. Пояснення цьому — вічнозелений контент Landing Page, який постійно є актуальним, релевантним. А пошукові системи це люблять. 


7. Виміряти успіх маркетингової стратегії


Landing page дає унікальну можливість зрозуміти, наскільки ви ефективні в своїх діях, виборі дизайну і тексту, стилю спілкування з потенційними клієнтами.


Замість висновку


Ефективні цільові сторінки критично важливі для успіху вашого бізнесу. Головне завдання лендінгу — привернути увагу як можна більшої кількості клієнтів, які можуть бути зацікавлені в вашій пропозиції, і «затягнути» їх в воронку продажів.

Коли розробляєте дизайн Landing page, пам’ятайте, що менше — це краще. Хай увага відвідувача буде зосереджена на одній цілі. І вона буде досягнута!

Високих вам конверсій!

___________________________________________

АвторSvitlana Domanchukкопірайтер, засновниця інтернет-ресурсу "Життя після АТО"



Опубліковано в категоріях: НОВИНИ | Секрети бізнесу

Позначки: секрети маркетингу | бізнес з нуля

На цю ж тему

26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Робота на заводі

26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Будівництво

25.02.2022 Якщо не буде мобільного зв'язку

25.02.2022 Увага! Києво-Святошинський ЦСПР працює у звичайному режимі

22.02.2022 ВАКАНСІЯ для учасника АТО - Комірник

Ми в мережі Facebook

Пошук

Додати інформацію

Якщо ви володієте інформацією, яка буде корисною для учасників АТО та їхніх сімей, ми можемо її розмістити на сайті.
Для цього заповніть, будь ласка, форму.