Контент сайту: основні види та їх особливості
Контент — це магніт вашого сайту. Це найважливіший інструмент для досягнення маркетингових цілей компанії. Яким буває контент і як його використовувати найбільш ефективно?
Веб контент — це те, що ви бачите на екранах вашого комп’ютера чи мобільного пристрою, коли заходите в Інтернет (текст, зображення, відео). В цей момент ви — один з 4 000 мільйонів користувачів онлайн. Вражаюче, правда?
Контент — це частина нашого повсякденного життя. Він інформує, відповідає на питання, змушує проявляти емоції й приймати рішення.
Чому ж контент сайту настільки важливий?
Навіть якщо у вас гарний дизайн, архітектура сайту, але ви не пропонуєте унікального, якісного контенту, відвідувачі будуть шукати відповіді на свої питання на іншому ресурсі.
Ваша ціль — привернути увагу потенційних клієнтів і вирішити їх конкретну проблему.
«Говоріть з людиною про неї саму, — і вона буде слухати вас годинами».
— Дейл Карнегі
Створення контенту — це обов’язкова частина вхідного маркетингу (Inbound marketing).
Трохи статистики:
- Контент-маркетинг приносить в 3 рази більше продажів, ніж традиційний маркетинг. І при цьому коштує на 62% дешевше.
- 61% всіх онлайн продажів — це прямий результат того, що покупець читав статтю корпоративного блогу.
- Компанії, які генерують 16 і більше публікацій в місяць, отримують в 3,5 раза більше трафіку, ніж ті, котрі обмежуються 4-ма статтями в місяць.
Контент — Король. Він є еквівалентом росту вашого бізнесу. Якісне наповнення сайту винагороджується як пошуковими системами (Google, Яндекс), так і потенційними клієнтами.
Складені заздалегідь цілі контент-маркетингу допоможуть вам структурувати інформацію і вибудувати систему контенту, який наблизить споживача до рішення про покупку. Уявляйте собі контент сайту як карту до вашого продукту.
Який буває контент сайту?
Існує два види контенту: текстовий і мультимедійний. Кожен з них має свої переваги й по-особливому впливає на просування.
Текст
Текстовий контент — це інформаційні, репутаційні, комерційні тексти, які займають своє місце у воронці продажів.
Приклади текстового контенту на сайті:
- статті блогу;
- прес-релізи;
- інтерв’ю;
- анонси нових продуктів та послуг;
- новини.
Текстовий контент умовно можна розділити на дві групи: статистичний і динамічний.
Статистичний — це продуктові сторінки, навчальні, інформаційні тексти. Тобто, текст, який розміщують на сайті на невизначений проміжок часу. Ціль статичного текстового контенту — навчити та конвертувати.
Динамічний — результат активності користувачів і відвідувачів сайту. Це відгуки, коментарі й т. д. Їх завдання — захопити увагу і переконати.
Як відрізнити хороший текст від поганого?
Хороший текст відповідає на чиєсь питання. Навіть на таке, яке читач навіть не задавав собі до цього часу.
Гідний текст — це не той, який змушує «клікнути», а той, який викликає довіру. А довіра, в свою чергу, веде до того, що люди діляться інформацією, роблять покупку. Якщо ваш копірайтер зможе зробити тексти корисними й унікальними, сайт буде легко знайти у всесвітній павутині Інтернету.
Якісний текстовий контент — ваш кращий співробітник. Він чудово індексується пошуковими системами й впливає на ранжування в видачі пошукових систем. Використовуйте SEO контент. Його значення ніхто не скасовував.
Пошукова оптимізація буде до вас більш прихильна, якщо ви:
- розміщуєте нові тексти регулярно;
- робите перелінковку старого контенту з новим;
- обновляєте ключові слова в опублікованих раніше текстах.
Мультимедійний контент
Говорячи простими словами, мультимедійний контент — це все, що знаходиться на сайті, крім тексту. Він впливає візуально і на слух. Хоча картинки, фото, відео індексуються пошуковиками значно гірше, цей вид контенту може значно вплинути на поведінку відвідувачів сайту і на конверсію.
Ключ до успіху використання мультимедійного контенту — не перевершити Короля. Це значить, не дати візуальним чи технічним факторам відвернути увагу від головного повідомлення сайту.
1. Анімація (GIFs)
Короткі анімації (GIFs) — невеликі частини відео, фільмів, які доповнюють текст емоціями й посилюють головну думку. Ви можете використовувати GIFs, щоб продемонструвати продукт чи послугу. Для такої цілі анімація більш ефективна, ніж слова.
Будьте уважні до того, щоб використовувати анімації в міру. Не засмічуйте ними свій сайт!
2. Зображення (ілюстрації, фото, графіка, інфографіка)
Зображення — звичайний і достатньо ефективний спосіб привернути, утримати увагу відвідувача сайту.
Ілюстрації допомагають «розбити» блоки тексту, щоб відвідувачу було легше читати й сприймати текст. Використовуючи певні техніки, ви можете направити увагу потенційного клієнта на ті ключові моменти, які допоможуть йому в прийнятті рішення про покупку.
SEO-оптимізація зображень — це не тільки ввести тег alt. Тут потрібно бути уважним і до формату, і до опису, назви. Але це тема окремої статті. Найголовніше — не можна применшувати значення SEO картинок, фото.
Зараз дуже багато редакторів, онлайн-ресурсів, які дозволяють безкоштовно завантажити й оптимізувати фото, ілюстрації, які вам потрібні. Звертайтеся до ресурсів, які дозволяють використання зображень без шкоди авторському праву.
Інфографіка («info» + «graphic») — це, так би мовити, візуальна презентація даних (статистики) та інформації.
Інфографіка дає можливість «упакувати» тони інформації в одну картинку таким чином, що вона і цікава, і легка для сприйняття. Як кажуть, лаконічність — сестра таланту. Все компактно, наглядно і зрозуміло.
Це один з найбільш популярних видів контенту сайту в наші дні. Інфографіка легко ілюструє історію, бренд чи концепцію тоді, коли фотографія чи слова не справляються. Крім того, інфографікою легко ділитися в соцмережах.
Недорогі (чи безкоштовні) сервіси, такі, як Infogr.am, Visual.ly чи Canva, роблять цей вид контенту доступним і естетичним.
Це була хороша новина. «Погана» новина в тому, що інфографіку роблять практично всі. Тому, щоби виділитися, ви повинні старатися робити її краще за інших чи замовляти у спеціалістів.
3. Аудіо (аудіоматеріали та подкасти)
Аудіо контент — різноманітні аудіо-файли, які використовуються як частина контенту сайту, щоб збільшити його користь і привабливість. Найчастіше цей вид контенту використовують сайти, які пов’язані з музикою, навчанням.
Є випадки, коли на веб сторінках звук вмикається автоматично. Це може відлякувати відвідувачів, відбити бажання залишитися на сайті.
Подкасти — це серія аудіо-файлів, яка доступна до прослуховування по підписці. Хоча пік популярності цього виду контенту вже позаду, він все ще активно використовуються. Подкасти не так важко створити й зручно слухати. Виграють обидві сторони.
Важливо, щоб тематика подкасту, який ви хочете опублікувати, узгоджувалася з його описом і анонсом в блозі.
4. Відео
Відео — неймовірно популярний вид контенту на сайтах. Але, попри переваги, є і складнощі.
Наприклад, останнє, щоб вам хотілося, завантажуючи відео на свій сайт, — це дізнатися, що у деяких користувачів воно не працює. Хороший спосіб уникнути цього – користуватися сервісом YouTube і потім використати код відео безпосередньо на вебсторінці.
Сучасне програмне забезпечення допомагає з налаштуванням відео: можна додати накладки, текст, СТА і SEO-елементи. Є всі умови. На сьогодні створювати відео контент — це і легко, і ефективно, і прибутково.
На завершення
Контент — це причина, по якій люди заходять на ваш сайт.
Зробіть його приємним і корисним, використовуючи сильні сторони кожного з видів контенту. Дайте читачам відповідь на питання, яке їх тривожить, — і вони віддячать вам.
Високих вам конверсій!
___________________________________________
Автор: Svitlana Domanchuk, копірайтер, засновниця інтернет-ресурсу "Життя після АТО"
Опубліковано в категоріях: НОВИНИ | Секрети бізнесу
Позначки: секрети маркетингу | бізнес з нуля
На цю ж тему
26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Робота на заводі
26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Будівництво
25.02.2022 Якщо не буде мобільного зв'язку
25.02.2022 Увага! Києво-Святошинський ЦСПР працює у звичайному режимі
22.02.2022 ВАКАНСІЯ для учасника АТО - Комірник
Пошук
Останні дописи
Додати інформацію
Якщо ви володієте інформацією, яка буде корисною для учасників АТО та їхніх сімей, ми можемо її розмістити на сайті.
Для цього заповніть, будь ласка, форму.