22.08.2021
5972

Контент сайту: основні види та їх особливості


Контент — це магніт вашого сайту. Це найважливіший інструмент для досягнення маркетингових цілей компанії. Яким буває контент і як його використовувати найбільш ефективно?


Веб контент —  це те, що ви бачите на екранах вашого комп’ютера чи мобільного пристрою, коли заходите в Інтернет (текст, зображення, відео). В цей момент ви — один з 4 000 мільйонів користувачів онлайн. Вражаюче, правда?

Контент — це частина нашого повсякденного життя. Він інформує, відповідає на питання, змушує проявляти емоції й приймати рішення.


Чому ж контент сайту настільки важливий?


Навіть якщо у вас гарний дизайн, архітектура сайту, але ви не пропонуєте унікального, якісного контенту, відвідувачі будуть шукати відповіді на свої питання на іншому ресурсі.

Ваша ціль — привернути увагу потенційних клієнтів і вирішити їх конкретну проблему.


«Говоріть з людиною про неї саму, — і вона буде слухати вас годинами».

— Дейл Карнегі


Створення контенту — це обов’язкова частина вхідного маркетингу (Inbound marketing). 

Трохи статистики:

  • Контент-маркетинг приносить в 3 рази більше продажів, ніж традиційний маркетинг. І при цьому коштує на 62% дешевше.
  • 61% всіх онлайн продажів — це прямий результат того, що покупець читав статтю корпоративного блогу.
  • Компанії, які генерують 16 і більше публікацій в місяць, отримують в 3,5 раза більше трафіку, ніж ті, котрі обмежуються 4-ма статтями в місяць.



Контент  Король. Він є еквівалентом росту вашого бізнесу. Якісне наповнення сайту винагороджується як пошуковими системами (Google, Яндекс), так і потенційними клієнтами.

Складені заздалегідь цілі контент-маркетингу допоможуть вам структурувати інформацію і вибудувати систему контенту, який наблизить споживача до рішення про покупку. Уявляйте собі контент сайту як карту до вашого продукту.


Який буває контент сайту?


Існує два види контенту: текстовий і мультимедійний. Кожен з них має свої переваги й по-особливому впливає на просування.


Текст


Текстовий контент — це інформаційні, репутаційні, комерційні тексти, які займають своє місце у воронці продажів.

Приклади текстового контенту на сайті:

  • статті блогу;
  • прес-релізи;
  • інтерв’ю;
  • анонси нових продуктів та послуг;
  • новини.


Текстовий контент умовно можна розділити на дві групи: статистичний і динамічний.

Статистичний — це продуктові сторінки, навчальні, інформаційні тексти. Тобто, текст, який розміщують на сайті на невизначений проміжок часу. Ціль статичного текстового контенту — навчити та конвертувати.

Динамічний — результат активності користувачів і відвідувачів сайту. Це відгуки, коментарі й т. д. Їх завдання — захопити увагу і переконати.



Як відрізнити хороший текст від поганого?


Хороший текст відповідає на чиєсь питання. Навіть на таке, яке читач навіть не задавав собі до цього часу.

Гідний текст — це не той, який змушує «клікнути», а той, який викликає довіру. А довіра, в свою чергу, веде до того, що люди діляться інформацією, роблять покупку. Якщо ваш копірайтер зможе зробити тексти корисними й унікальними, сайт буде легко знайти у всесвітній павутині Інтернету.

Якісний текстовий контент — ваш кращий співробітник. Він чудово індексується пошуковими системами й впливає на ранжування в видачі пошукових систем. Використовуйте SEO контент. Його значення ніхто не скасовував.


Пошукова оптимізація буде до вас більш прихильна, якщо ви:

  • розміщуєте нові тексти регулярно;
  • робите перелінковку старого контенту з новим;
  • обновляєте ключові слова в опублікованих раніше текстах.



Мультимедійний контент


Говорячи простими словами, мультимедійний контент — це все, що знаходиться на сайті, крім тексту. Він впливає візуально і на слух. Хоча картинки, фото, відео індексуються пошуковиками значно гірше, цей вид контенту може значно вплинути на поведінку відвідувачів сайту і на конверсію.

Ключ до успіху використання мультимедійного контенту — не перевершити Короля. Це значить, не дати візуальним чи технічним факторам відвернути увагу від головного повідомлення сайту.


1. Анімація (GIFs)


Короткі анімації (GIFs) — невеликі частини відео, фільмів, які доповнюють текст емоціями й посилюють головну думку. Ви можете використовувати GIFs, щоб  продемонструвати продукт чи послугу. Для такої цілі анімація більш ефективна, ніж слова.


Будьте уважні до того, щоб використовувати анімації в міру. Не засмічуйте ними свій сайт!


2. Зображення (ілюстрації, фото, графіка, інфографіка)


Зображення — звичайний і достатньо ефективний спосіб привернути, утримати увагу відвідувача сайту.

Ілюстрації допомагають «розбити» блоки тексту, щоб відвідувачу було легше читати й сприймати текст. Використовуючи певні техніки, ви можете направити увагу потенційного клієнта на ті ключові моменти, які допоможуть йому в прийнятті рішення про покупку.

SEO-оптимізація зображень — це не тільки ввести тег alt. Тут потрібно бути уважним і до формату, і до опису, назви. Але це тема окремої статті. Найголовніше — не можна применшувати значення SEO картинок, фото.


Зараз дуже багато редакторів, онлайн-ресурсів, які дозволяють безкоштовно завантажити й оптимізувати фото, ілюстрації, які вам потрібні. Звертайтеся до ресурсів, які дозволяють використання зображень без шкоди авторському праву.



Інфографіка («info» + «graphic») — це, так би мовити, візуальна презентація даних (статистики) та інформації.

Інфографіка дає можливість «упакувати» тони інформації в одну картинку таким чином, що вона і цікава, і легка для сприйняття. Як кажуть, лаконічність — сестра таланту. Все компактно, наглядно і зрозуміло.

Це один з найбільш популярних видів контенту сайту в наші дні. Інфографіка легко ілюструє історію, бренд чи концепцію тоді, коли фотографія чи слова не справляються. Крім того, інфографікою легко ділитися в соцмережах.

Недорогі (чи безкоштовні) сервіси, такі, як Infogr.am, Visual.ly чи Canva, роблять цей вид контенту доступним і естетичним.


Це була хороша новина. «Погана» новина в тому, що інфографіку роблять практично всі. Тому, щоби виділитися, ви повинні старатися робити її краще за інших чи замовляти у спеціалістів.


3. Аудіо (аудіоматеріали та подкасти)


Аудіо контент — різноманітні аудіо-файли, які використовуються як частина контенту сайту, щоб збільшити його користь і привабливість. Найчастіше цей вид контенту використовують сайти, які пов’язані з музикою, навчанням.

Є випадки, коли на веб сторінках звук вмикається автоматично. Це може відлякувати відвідувачів, відбити бажання залишитися на сайті.


Подкасти — це серія аудіо-файлів, яка доступна до прослуховування по підписці. Хоча пік популярності цього виду контенту вже позаду, він все ще активно використовуються. Подкасти не так важко створити й зручно слухати. Виграють обидві сторони.

Важливо, щоб тематика подкасту, який ви хочете опублікувати, узгоджувалася з його описом і анонсом в блозі.



4. Відео


Відео — неймовірно популярний вид контенту на сайтах. Але, попри переваги, є і складнощі.

Наприклад, останнє, щоб вам хотілося, завантажуючи відео на свій сайт, — це дізнатися, що у деяких користувачів воно не працює. Хороший спосіб уникнути цього – користуватися сервісом YouTube і потім використати код відео безпосередньо на вебсторінці.


Сучасне програмне забезпечення допомагає з налаштуванням відео: можна додати накладки, текст, СТА і SEO-елементи. Є всі умови. На сьогодні створювати відео контент — це і легко, і ефективно, і прибутково.


На завершення


Контент — це причина, по якій люди заходять на ваш сайт.

Зробіть його приємним і корисним, використовуючи сильні сторони кожного з видів контенту. Дайте читачам відповідь на питання, яке їх тривожить, — і вони віддячать вам.

Високих вам конверсій!

___________________________________________

АвторSvitlana Domanchukкопірайтер, засновниця інтернет-ресурсу "Життя після АТО"



Опубліковано в категоріях: НОВИНИ | Секрети бізнесу

Позначки: секрети маркетингу | бізнес з нуля

На цю ж тему

26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Робота на заводі

26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Будівництво

25.02.2022 Якщо не буде мобільного зв'язку

25.02.2022 Увага! Києво-Святошинський ЦСПР працює у звичайному режимі

22.02.2022 ВАКАНСІЯ для учасника АТО - Комірник

Ми в мережі Facebook

Пошук

Додати інформацію

Якщо ви володієте інформацією, яка буде корисною для учасників АТО та їхніх сімей, ми можемо її розмістити на сайті.
Для цього заповніть, будь ласка, форму.