22.08.2021
2801

Якими бувають лендінги (Landing Page)


Щоб визначитися з видом лендінгу, який підійде для вашої ситуації, потрібно спершу розібратися, якими вони бувають. Класифікуємо лендінги за структурою, змістом і цільовим призначенням.


Landing Page — це сторінка, на яку потрапляє відвідувач після кліку на рекламу в Google (в соцмережах), по посиланню в листі чи месенджері. Це потужний маркетинговий інструмент, який не втрачає своєї популярності.

Лендінг відіграє вирішальну роль в підвищенні продажів, залученні нових клієнтів та впізнаваності бренду. Після запуску успішних цільових сторінок пошукові системи ставитимуться до вас більш лояльно, ваші SEO показники поліпшаться.


Види Landing Page


Залежно від функцій, які виконують Landing Page, вони відрізняються за змістом тексту та візуально. Розглянемо кілька класифікацій цільових сторінок.


I. За розміром та структурою


1. Long page (довгий сайт на одну сторінку)

2. Short page (короткий лендінг пейдж)

3. One step (однокрокова сторінка)

4. Two steps (сторінка на два кроки — формування інтересу та заклик до дії)


II. За впливом на читача


1. Лендінг, який акцентує увагу на деталі


Цього виду цільових сторінок дотримуються прихильники старої школи, які вважають, що лендінг повинен бути детальним. Старий добрий довгий лендінг.

Довгі лендінги спрацьовують при високих ризиках, якщо товар специфічний або в нього висока ціна. В такому випадку вам потрібно і місце, і достатня кількість інформації, щоб переконати читача виконати цільову дію. Ви опрацьовуєте всі питання й можливі заперечення потенційного клієнта вже в тексті лендінгу, економлячи при цьому свої час і ресурси.

Чим більше часу потрібно споживачу на прийняття рішення, тим довшим повинен бути лендінг. Все залежить від особливостей продукту, цільової аудиторії та конкурентного середовища.



2. Лендінг, який розрахований на вау-ефект


Якщо ваш бренд вже розкручений і не потребує представлення, вау-ефект спрацює. В цьому випадку лендінг є частиною цілого комплексу, однієї великої воронки продажу. Такий варіант підійде для підписок на розсилку, демо-версій, коли  користувачу легко наважитися на дію, піддаючись імпульсу.


III. Залежно від місця у воронці продажу


1. Збір інформації про відвідувачів


Поповнення бази постійних покупців збільшують шанси на ріст продажів. Пізніше власник бізнесу може використати зібрані контактні дані з ціллю будь-якої взаємодії з підписниками.


2. «Підігрів» потенційних клієнтів перед покупкою


Такий лендінг містить всю необхідну інформацію для прийняття рішення про покупку. Для зацікавлення у продукті використовуються мотиваційні слова, тригери.




IV. Залежно від цільової дії


1. Товарний


Завдання товарного лендінгу — викликати у відвідувача бажання купити товар, який пропонує компанія. Така цільова сторінка обов’язково містить опис товару, його фото та відгуки покупців.

Лендінг, який просуває товар, дуже схожий на аналогічну картку в інтернет-магазині, але є більш детальним і орієнтованим на мотивацію клієнта. Він повинен мати кнопку заклику до дії  «Купити», яка перенаправляє на форму для замовлення товару, а також корисну інформацію про доставку та оплату.


2. Просування послуг


Такий лендінг дуже схожий на товарний. Відмінність в тому, що він продає не товар, а певну послугу. Замість характеристик товару описуємо особливості послуги. Кнопку «Купити» замінює, наприклад, кнопка «Безкоштовна консультація».


3. Підписний


Підписна цільова сторінка особливо приваблива для клієнтів, адже їм нічого не доводиться купляти та витрачати гроші. Ціль такого лендінгу – вмовити людину підписатися на новини компанії, підписатися на розсилку блогу і т. п. 

Відвідувач залишає свої контактні дані, які потрапляють до бази потенційних клієнтів компанії для подальших взаємодії та спілкування.

Для того, щоб користувач успішно вписав свої особисті дані в форму, підписний лендінг має містити певний безкоштовний бонус, лід-магніт. Більшість читачів вважають подарунок вартим того, щоб залишити свою електронну адресу.




4. Брендовий


Брендовий лендінг — доволі рідкісний вид лендінгу. Не кожна компанія може виділити бюджет на таку цільову сторінку. На ній зазвичай немає прямих закликів. Її основна ціль — інформаційна.

Зазвичай брендовий лендінг — атрибут великої компанії. Він може розповідати про нові популярні моделі або свіжо випущені лінійки автомобілів. Тут публікуються новини, оновлення каталогу, привертаючи увагу нових потенційних клієнтів.


На завершення


Який би вид лендінгу ви не вибрали, пам’ятайте про його структуру. У вас повинні бути заголовок, підзаголовок, блок з основною інформацією про продукт, блок з вигодами та кнопка заклику до дії. 

Постарайтеся, щоб графічні елементи та дизайн спрощували сприйняття й робили сторінку привабливою та зрозумілою.

Високих вам конверсій!

___________________________________________

АвторSvitlana Domanchukкопірайтер, засновниця інтернет-ресурсу "Життя після АТО"



Опубліковано в категоріях: НОВИНИ | Секрети бізнесу

Позначки: секрети маркетингу | бізнес з нуля

На цю ж тему

26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Робота на заводі

26.06.2022 Робота в Польщі для чоловіків - Будівництво

25.02.2022 Якщо не буде мобільного зв'язку

25.02.2022 Увага! Києво-Святошинський ЦСПР працює у звичайному режимі

22.02.2022 ВАКАНСІЯ для учасника АТО - Комірник

Ми в мережі Facebook

Пошук

Додати інформацію

Якщо ви володієте інформацією, яка буде корисною для учасників АТО та їхніх сімей, ми можемо її розмістити на сайті.
Для цього заповніть, будь ласка, форму.