22.08.2021
1137

11 порад SEO як збільшити органічний трафік



Як бути впевненим в тому, що потенційний клієнт вибере саме вас, а не конкурента — це великий виклик для бізнесу. Як можна збільшити трафік, не витративши нічого, окрім часу?


SEO-оптимізація — це один з найважливіших аспектів контент-маркетингу, який працює. Жоден бізнес не може існувати, не поклавшись на певний статус в пошукових системах. Особливо в Google.

Ваша цільова аудиторія використовує пошуковики для того, щоб знайти відповіді на свої питання. Згідно зі статистикою Search Engine Journal, 70% переходів на сайт — це органічний трафік. 


11 простих способів збільшення органічного трафіку, які вимагають тільки вашого часу


1. Оптимізуйте тексти для ваших читачів, а не для пошукових систем


Перш за все, створіть портрет ідеального клієнта (Buyer Persona), щоб знати, кому адресований ваш текст. Коли ви створюєте якісний навчальний контент, який резонує з вашою цільовою аудиторією, SEО покращується природнім способом.

Ви повинні врахувати головні проблеми (Pain Points) вашого ідеального клієнта й ключові слова, які він вводить в пошуковики. Оптимізація тільки заради пошукових роботів марна. Якщо ви задовільнили своїх потенційних клієнтів, ви автоматично догодили пошуковим системам.


2. Пишіть регулярно


Блогінг — це, можливо, найефективніший спосіб збільшити органічний трафік сайту. Ви створюєте великий каталог корисної, орієнтованої на клієнта інформації. Google це любить.

Однак, бідний, дешевий контент може принести більше шкоди, ніж користі.

Уникайте цього!



3. Приєднайтеся до блогосфери


Блогосфера — місце для взаємодії. Це читання, коментарі, посилання на сайти та блоги інших людей, які працюють на вашому ринку.

І є надія, що вони також будуть читати, коментувати й робити посилання на ваш сайт, приваблюючи більше потенційних клієнтів.

Для початку спробуйте Quora. Відповіді на питання людей — це витончений спосіб заявити про себе. Ви знайдете тут багато реальних, цінних інсайтів для своєї ніші.


4. Використовуйте низькочастотні ключові слова


Не зупиняйтеся тільки на найпопулярніших ключових словах вашого ринку. Використовуйте специфічні ключові слова, які стосуються вашого продукту чи послуги. У свій час Google чи інша пошукова система ідентифікує ваш сайт чи блог на цей конкретний предмет і піднімає у видачі.

Рейтинг в Google — це значить зайняти сферу впливу по конкретній нішевій темі.


5. Вкажіть meta-теги


Meta title, URL, description і три ключових слова для оптимізації вашого сайту чи блогу. Це просто, але ефективно.

SEO-фактори дуже важливі, але meta-теги дають зрозуміти Google, про що саме ви говорите.



6. Постійно створюйте якісний контент


Постарайтеся писати й публікувати так часто, як це можливо. Але не на шкоду якості! Чим більше якісного контенту (включаючи лідерів думок, статті блогу), тим більше можливостей отримати органічний трафік.


7. Використовуйте внутрішні посилання


Коли ви побудуєте пристойний каталог контенту, ви можете зробити внутрішню перелінковку. Ведіть відвідувачів на інші сторінки сайту чи блогу, щоб вони отримали додаткову інформацію. Це допоможе їм затримуватися на вебресурсі довше, підвищуючи тим самим пошукове ранжування.


8. Заохочуйте зовнішні посилання


Google ставить в пріоритет сайти, які мають багато зовнішніх посилань. Особливо з достовірних сайтів. Просіть клієнтів, друзів, членів сім’ї, партнерів, постачальників і блогерів робити посилання на ваш сайт, щоб посилити його авторитет.

Будьте обережні: посилання-спами з сайтів з низькою репутацією можуть нашкодити вашому SEO.


9. Просувайтеся своїми силами


Ви також можете посилатися на свій контент особисто. Наприклад, в вашому власному блозі, Facebook, Twitter, LinkedIn. Звісно, без спаму. 

Якщо люди приходять з соцмереж і проводять час, читаючи ваш контент, це для Google могутній сигнал, що текст актуальний, корисний і цікавий.



10. Використовуйте соціальні мережі


Забезпечте свою присутність в соціальних мережах — LinkedIn, Twitter, Instagram and Facebook і т. д.

Створіть на сайті кнопки, з допомогою яких читачі можуть поділитися вашим контентом. І створюйте такий контент, який достойний того, щоб його поширювати.


11. Використовуйте дані та метрики для оптимізації результатів


Використовуйте інструменти на зразок Google Analytics, щоб відслідковувати активність відвідувачів вашого сайту чи блогу. Коли ви побачите, звідки вони приходять, і які ключові слова вводять, ви зможете допрацювати ваш контент. 

Зрештою, щоб збільшити органічний трафік на сайт, ви повинні дати вашим клієнтам те, чого вони хочуть – якісну пораду та знання.

Високих вам конверсій!

___________________________________________

АвторSvitlana Domanchukкопірайтер, засновниця інтернет-ресурсу "Життя після АТО"



Опубліковано в категоріях: НОВИНИ | Секрети бізнесу

Позначки: секрети маркетингу | бізнес з нуля

На цю ж тему

24.08.2021 10 кроків до написання якісного тексту для сайту

24.08.2021 17 причин, чому ваш лендінг не продає

24.08.2021 3 причини, чому вашому бізнесу потрібен сторітелінг

23.08.2021 10 кроків для створення Tone of Voice (голосу бренду)

23.08.2021 Як підвищити ефективність тексту для сайту? 3 перевірених способи

Ми в мережі Facebook

Пошук

Додати інформацію

Якщо ви володієте інформацією, яка буде корисною для учасників АТО та їхніх сімей, ми можемо її розмістити на сайті.
Для цього заповніть, будь ласка, форму.