22.08.2021
2126

Лендінг – ідеальне рішення для продажу одного виду товару чи послуги



Якщо ви хочете продати конкретний продукт (товар чи послугу), на який є попит, виділити його з великого переліку на основному сайті, Landing page — найкраще рішення. Чому?

Чому Landing page й досі настільки популярний в просуванні товару / послуги?


Якщо у вас є основний сайт, це чудово. Ви розмістили інформацію в розділах «Про компанію», «Переваги», «Каталог», «Відгуки», «Сертифікати», «Блог», «Новини» та «Акції». 

Але як споживачу зорієнтуватися і знайти серед цієї маси контенту те, що ви хочете продати саме зараз? Як правило, на сайті товар, на який потрібно зробити акцент, тоне в морі інформації.

Саме тому під конкретний товар чи послугу створюється лендінг (Landing page). На нього ви направляєте ліди (потенційних клієнтів) з реклами, і користувач не відволікається на сторонню інформацію під час прийняття рішення про покупку.



Landing page — найкраще рішення. Чому?


Окрема цільова сторінка (Landing Page) — тенета, в які потрапляє відвідувач, проковтнувши гачок реклами. Як правило, її оформлення дублює стилістику та мову рекламної кампанії. Цільова сторінка (лендінг) частіше створюється як додатковий майданчик. 

Landing Page потрібна для швидкого захоплення уваги та втримання інтересу потенційного клієнта навколо того, про що ви зібралися з ним поговорити. Жодна головна сторінка сайту на це не здатна. Тони інформації, навіть корисної й потрібної, не продадуть ваш продукт. 

Вам потрібен лендінг!

Для новачків на ринку Landing Page — можливість заявити про себе, а для лідерів ніші — шанс закріпити свої позиції.


Деякі бізнесмени використовують головну сторінку сайту в якості лендінгу. Це велика помилка. 

Чому? Трафік, направлений на вашу головну сторінку з будь-якої рекламної кампанії, швидше всього, не дасть бажаних результатів. Часто головна сторінка не має нічого спільного з контентом рекламного майданчика, звідки приходить користувач. Це збиває з пантелику, розчаровує потенційного клієнта, і ціль не досягається – потрібна  дія не здійснена.



Якщо у вас є цікавий продукт, ви визначилися з «головним героєм», наступний крок – створення цільової сторінки. Перш ніж працювати над версткою лендінгу, необхідно зібрати інформацію про потенційного покупця, його запити та потреби. І вже відштовхуючись від цих даних створювати текстовий і візуальний контент.


Landing Page – маркетинговий інструмент, який реально працює. Але щоб використати його переваги в повні мірі, потрібно дотримуватися двох вимог:

  • зрозуміти, який вид лендінгу підходить для вашого конкретного випадку;
  • забезпечити грамотну реалізацію цільової сторінки.

Для того, щоб представити товар чи послугу потенційним споживачам, у вас є всього одна сторінка. Простір обмежений, але вам потрібно дати відповідь на питання, які цікавлять клієнта. Тому такий сайт підійде для просування одного товару чи категорії товару. При цьому конверсія буде вища, ніж в інтернет-магазину зі стандартною процедурою оформлення замовлення.



Лендінг — не найкращий варіант для продажі складних послуг та дорогих товарів. А от «вау-продажі» — це ідеальне застосування цільової сторінки. Якщо все зроблено правильно, один клік на кнопку — і покупку зроблена.


І пам’ятайте правило:
одна сторінка, один товар, один заклик до дії.
Це три стовпи вдалого лендінгу. 


Landing page націлена на швидкий результат, тому стандартні SEO-методи тут малоефективні. Основний трафік йде через платну рекламу (наприклад, Google AdWords). 


Отже, я як мінімум 3 причини, чому лендінг так добре підходить для продажу одного нескладного виду товару чи категорії товарів (послуги):

  1. Лендінг містить всю необхідну інформацію для прийняття рішення про покупку.
  2. Зосередженість на одному продукті запобігає розсіюванню уваги потенційного клієнта.
  3. Цілеспрямованість лендінгу дозволяє справити на читача «вау-ефект».


На звершення


Лендінг пейдж — це потужний інструмент електронної комерції, який дає можливість збільшувати продажі на 20-30% навіть власникам крутих і відомих інтернет-магазинів. А якщо ви тільки розпочинаєте свій онлайн бізнес, у вас не такий широкий асортимент, то цінність лендінгів для вас ще вища.

Вдалих вам продажів!

___________________________________________

АвторSvitlana Domanchukкопірайтер, засновниця інтернет-ресурсу "Життя після АТО"



Опубліковано в категоріях: НОВИНИ | Секрети бізнесу

Позначки: секрети маркетингу | бізнес з нуля

На цю ж тему

24.08.2021 10 кроків до написання якісного тексту для сайту

24.08.2021 17 причин, чому ваш лендінг не продає

24.08.2021 3 причини, чому вашому бізнесу потрібен сторітелінг

23.08.2021 10 кроків для створення Tone of Voice (голосу бренду)

23.08.2021 Як підвищити ефективність тексту для сайту? 3 перевірених способи

Ми в мережі Facebook

Пошук

Додати інформацію

Якщо ви володієте інформацією, яка буде корисною для учасників АТО та їхніх сімей, ми можемо її розмістити на сайті.
Для цього заповніть, будь ласка, форму.